در حال بارگذاری ...
با حضور جمع زیادی از هنرمندان و علاقه‌مندان به تئاتر:

آیین گشایش «شراره» در تئاتر شهر مشهد برگزار شد

نمایش «شراره» که پیش از این در خانه موزه استاد انتظامی به اجرای عموم در آمده بود، در سالن بهار مجموعه تئاتر شهر مشهد به روی صحنه رفت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، روز گذشته آیین گشایش نمایش «شراره» به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی خاتمی توسط دکتر محمد علی لطفی مقدم از پیشکسوتان تئاتر مشهد و جمع زیادی از هنرمندان و علاقه‌مندان به تئاتر برگزار شد. علی آزادنیا، محسن کریمی، سید جواد اشکذری، احمد ریحانه، حسین مقدم ، مسعود توجهی، احمد مینایی، علی حاتمی نژاد، عبدالله برجسته، حسین باغیاری از جمله هنرمندان حاضر در این اجرا بودند.

«شراره» روایت زنی است که نامزدش را در نخستین روزهای جنگ از دست داده و تمام این سال‌ها را با خاطرات ماندگار او سپری کرده است.

نمایش «شراره» پیش‌ازاین در مهر و آبان سال جاری در خانه موزه استاد انتظامی به اجرای عموم در آمد.

این نمایش کاری از گروه تئاتر خرداد است و در آن الهه پژوهى، مهرى شمس، کریم جشنى، غلامرضا عارف‌نژاد، فهیمه نوروزى، سحر شفیعى، امیراحسان امیرپور و محمود کریمی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از: دستیارکارگردان: راضیه ایرانى، منشی صحنه: هادى ‌شیرازى، طراح پوستر و بروشور: محسن جعفرى، طراح صحنه: رضا حسن‌زاده، مدیر صحنه: امیرحسین خاتمى، مدیر تولید: امیر احسان امیرپور، طراح لباس: زهره بى‌خوش، عکاس: شیوا کمالی و آهنگساز: مهدى حسنى

این نمایش همه‌روزه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن بهار مجموعه تئاتر شهر مشهد واقع در پارک ملت به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت اینترنتى این نمایش به نشانى www.mashhad-gisheh.ir مراجعه نمایند.

 




مطالب مرتبط

دو نمایش با یک کارگردان در خانه موزه استاد انتظامی

افشین قاسمی: کار پرمخاطب باید سال‌ها روی صحنه بماند
دو نمایش با یک کارگردان در خانه موزه استاد انتظامی

افشین قاسمی: کار پرمخاطب باید سال‌ها روی صحنه بماند

افشین قاسمی، کارگردان تئاتر که از اول آذر با نمایش «خرده‌جنایت‌های زن و شوهری» و «عمو ماهیگیر» در خانه موزه استاد انتظامی میزبان مخاطبان کودک و بزرگسال خواهد بود، می‌گوید کار پرمخاطب باید سال‌های سال روی صحنه بماند و نسل‌های جدید به تماشای آن بنشینند.

|

نظرات کاربران