در حال بارگذاری ...
ساعاتی پیش اتفاق افتاد

سومین بازدید شرکت‌کنندگان در همایش آثار برگزیده جشنواره های تئاتر استان‌ها از سایت ایران تئاتر

به گزارش ایران تئاتر، روسای شعب انجمن نمایش و کارگردانان استان‌های خراسان جنوبی، قزوین، سیستان و بلوچستان، مرکزی و کردستان در این دیدار حضور داشتند.

به گزارش ایران تئاتر روسای شعب انجمن نمایش استانها به همراه کارگردانان آثار برگزیده هر استان‌که برای انتخاب آثارشان در تهران حضور پیداکرده‌اند امروز مهمان ایران تئاتر هستند. در آخرین روز برگزاری همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها دقایقی پیش سومین گروه از شرکت کنندگان همایش برای بازدید از سایت ایران تئاتر و آشنایی با عملکرد رسانه ای اش وارد این مجموعه شدند.

این برنامه بخشی از مجموعه بازدیدهایی است با هدفت توسعه فعالیت های رسانه ای در استان ها از طریق آشنایی با ظرفیت های درگاه ایران تئاتر صورت می گیرد .

امسال با برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای نمایشی شکل انتخاب آثار جشنواره‌های استانی برای شرکت در جشنواره فجر تغییر کرده است، در این شکل جدید برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی طی همایشی دو ‌هفته‌ای با حضور در مجموعه تئاتر شهر و اکران فیلم آثارشان در حضور داوران، برای شرکت در جشنواره بین‌المللی که در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند و بازدید از مراکز تئاتری اداره کل هنرهای نمایشی از برنامه‌های این همایش است. 

تلاش شده بابرنامه ریزی دقیق این همایش به بهترین وجه از حضور فعالان تئاتر برای گسترش ارتباطات در حوزه تئاتر استان ها استفاده شود. 

علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده مدیر سایت هم‌اکنون در حال معرفی سایت و بخش‌ها مختلف آن به مهمانان ایران تئاتر است.

در این جلسه علی شریفی، حسن برقه ای صیاد، ناصر ایزد فر، مجتبی رضایی، علیرضا سلمان نژاد، خداد خدام، کریم خاوری، میثم سردار، عبید رستمی، شهرام سلطانی صادق سهرابی و... از استان‌های خراسان جنوبی، قشم، قزوین، سیستان و بلوچستان، مرکزی و کردستان حضور دارند.

همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها که از ۱۳ آذرماه در حال برگزاری است امروز ۲۴ آذر ماه به پایان می رسد.




نظرات کاربران