در حال بارگذاری ...
تنها تا 12 بهمن امسال فرصت ثبت نام دارید

جشنواره لهستانی منتظر حضور دانشجویان ایرانی

جشنواره دانشجویی ایت سلف که در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد تنها تا بهمن‌ماه پیشرو پذیرای درخواست گروه‌های متقاضی خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر نهمین دوره جشنواره مدارس تئاتری که بانام ایت سلف معروف است توسط آکادمی ملی هنرهای نمایشی الکساندر زلوورُویک با مشارکت بنیاد الکساندر ولوورُویک در تیرماه آینده در شهر وارساو/ Warsaw کشور لهستان برگزار می‌شود.

جشنواره‌ایت سلف که در سال‌های گذشته نیز پذیرای گروه‌های دانشجویی ایرانی بوددر تازه‌ترین فراخوان خود که در ماه نوامبر منتشر شد از کلیه دانشجویان تئاتری از سراسر جهان دعوت کرده تا با ارسال درخواست خود به دبیرخانه این جشنواره تا تاریخ 31 ژانویه برابر با 12 بهمن‌ماه، نسبت به ثبت کامل درخواست خود اقدام نمایند.

نهمین دوره این جشنواره در تابستان آینده از تاریخ 9 الی  16تیرماه برابر با 30 Jun  تا 7July در شهر وارساور کشور لهستان برگزار می‌شود.

دانشجویان متقاضی باید فرم شرکت را تا تاریخ 12 بهمن‌ماه به ایمیل جشنواره به نشانی festival@at.edu.pl ارسال کنند.

ایت سلف جشنواره‌ای رقابتی مختص اجراهای تئاتری است که در این دوره تنها پذیرای آثاری خواهد بود که برای اولین بار بعد از سپتامبر 2015 برابر با 11 شهریور 1394 اجراشده باشند.

در فراخوان این جشنواره تأکید شده است که تنها آثار دانشجویی می‌توانند شانس حضور در این جشنواره رقابتی را داشته باشند.

نتایج مربوط انتخاب آثار از طریق سایت آن به آدرس  19 اسفند امسال برابر با 9 مارچ 2017 اعلام خواهد شد.

همچنین داوطلبین موظف‌اند تا فیلم اجرای خود را با فرمتmp4 به همراه   فایل ورد که در آن توصیفی از اجرا و موارد لازم آورده باشد. این فایل باید به زبان انگلیسی نوشته‌شده باشد و به‌گونه‌ای ارائه شود که بتواند در کلیه بروشورها یا بولتن‌های مربوط به جشنواره قابل‌استفاده شود. شرکت‌کنندگان علاوه بر این موارد باید 5 عکس که شامل طرح صحنه اثر باشد را به ایمیل جشنواره ارسال کنند

این جشنواره هزینه‌های پذیرش هر گروه تا 10 نفر را بر عهده خواهد گرفت.

متأسفانه هزینه‌های ایاب و ذهاب و جابه‌جایی افراد گروه و دکور گروه‌ها بر عهده خود گروه -و به گفته دبیرخانه این جشنواره دانشگاه متبوع- خواهد بود.

در این دوره ایت سلف، جشنواره در 5 بخش به برگزیدگان خود جایزه اهداء می‌کند. این جوایز شامل: جایزه بزرگ، جایزه ویژه، جایزه بازیگری نقش اصلی، جایزه بازیگری نقش مکمل و جایزه مردمی است که مقدار و کم و کیف آن هنوز مشخص نشده است.

علاوه بر بخش رقابتی، کارگاه‌ها و جلسات سخنرانی برای توسعه و آموزش گروه‌های شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات دقیق شرکت در این دوره از جشنواره ‌ایت سلف به فراخوان آن‌که در ضمیمه خبر قرار داده‌شده است مراجعه کنند و از طریق ایمیل و سایت جشنواره   www.festiwal.at.edu.pl با برگزارکنندگان آن در ارتباط باشند.

 




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نظرات کاربران