در حال بارگذاری ...
مدیر کل هنرهای نمایشی ایران در مراسم دوازدهمین سالروز تاسیس یک رسانه تخصصی :

وظیفه معرفی تئاتر کشور به دنیا برعهده ایران تئاتر است

مدیرکل هنرهای نمایشی ایران در مراسم دوازدهمین سالروز تاسیس ایران تئاتر با اشاره به اینکه در حال حاضر این سایت خبری از همه ظرفیت های خود در فضای مجازی استفاده می کند، گفت: خوشحالم که ایران تئاتر همچنان فعال، پویا، خلاق و پرتوان کار می کند.

دوازدهمین سالروز تاسیس ایران تئاتر طی مراسمی با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی ایران، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، پیمان شریعتی معاون اجرایی اداره کل ، کیوان نخعی مدیر روابط عمومی اداره کل ، علی اکبر عبدالعلی زاده سردبیر ، خشایار پروانه دبیرتحریریه و اعضای هیئت تحریریه برگزار شد.

در این مراسم مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی  ضمن تبریک دوازدهمین سال تاسیس این سایت گفت: رسانه ها از جمله ظرفیت هایی هستند که نقش مهمی را در برقراری ارتباط بین مخاطب و هنر  دارند و قطعا در عرصه هنرهای نمایشی ،  ایران تئاتر  حضور خوبی داشته و موفق عمل کرده است.

وی افزود: در روزگاری که رسانه ها تئاتر کشور را جدی نگرفته بودند،  انجمن هنرهای نمایشی هوشمندانه این احساس نیاز را پیدا و از ظرفیت فضای مجازی به بهترین نحو استفاده کرد و در حال حاضر ایران تئاتر از همه ظرفیت های خود در فضای مجازی استفاده می کند.

شفیعی تلاش در جهت معرفی نمایش کشور در عرصه بین المللی را یکی از برنامه های مهم  ایران تئاتر دانست و گفت: متاسفانه بر خلاف این ذهنیت که تئاتر ایران در جهان شناخته شده است، یک قدم بیرون از مرزها آشنایی درستی با تئاتر ما ندارند .

وی با ابراز امیدواری راه اندازی و افزودن بخش عربی ایران تئاترتاکید کرد:  امروز وظیفه معرفی تئاتر کشور برعهده ایران تئاتر است.

مدیر کل هنرهای نمایشی با تاکید بر اینکه در حوزه داخلی نیز برای دست اندرکاران تئاتر هنوز یک گفتمان مشخصی برای تعریف شرایط تئاتر وجود ندارد، تصریح کرد: خوشحالم که ایران تئاتر همچنان فعال، پویا، خلاق و پرتوان کار می کند، هرچند هنوز با ایده ال ها فاصله داریم، چرا که ما معتقدیم که در بخش خبر ایران تئاتر در جایگاه خوبی قرار دارد و باید به سراغ سایر ظرفیت ها از جمله تولید محتوی توجه بیشتری کند .

درادامه مراسم مدیرکل هنرهای نمایشی به گفت و گو با خبرنگاران و دست اندر کاران ایران تئاتر پرداخت .




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با بازیگر پرسابقه‌ای که خیلی زود با جوانان همراه می‌شود

یعقوب صباحی: تماشاگران به دنبال آثار مینی‌مال، موجز و گویا هستند
گفت‌وگو با بازیگر پرسابقه‌ای که خیلی زود با جوانان همراه می‌شود

یعقوب صباحی: تماشاگران به دنبال آثار مینی‌مال، موجز و گویا هستند

یعقوب صباحی، بازیگر پیشکسوت تئاتر می‌گوید تماشاگران امروزِ تئاتر نمایش‌های مینی‌مال، موجز و گویا را برای به تماشا نشستن انتخاب می‌کنند.

|

دبیر هفدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی پای اجراها نشست

اتابک نادری: تنوع آثار در استقبال عمومی نمایش‌ها موثر است
دبیر هفدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی پای اجراها نشست

اتابک نادری: تنوع آثار در استقبال عمومی نمایش‌ها موثر است

اتابک نادری، دبیر هفدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی می‌گوید اجرای عمومی برخی نمایش‌های این دوره که در اراک، تهران، رشت و ساری شروع شده با تنوع نمایش‌ها و استقبال مخاطب چشمگیر بوده است‌.

|

نظرات کاربران