در حال بارگذاری ...
برای تکمیل تاریخچه اداره برنامه‌های تئاتر و خانه نمایش

واحد گردآوری اسناد و پژوهش راه‌اندازی شد

هم‌زمان با تغییر مسئولیت روابط عمومی اداره برنامه‌های تئاتر و خانه نمایش، واحد گردآوری اسناد و پژوهش این مجموعه راه‌اندازی شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی خانه نمایش، از چهارشنبه هشتم دی‌ماه، پیمان شیخی به‌عنوان مسئول روابط عمومی  خانه نمایش معرفی شد و هم‌زمان با این تغییر، واحد گردآوری و پژوهش این مجموعه نیز راه‌اندازی شد.
بر پایه این خبر، ضمن دعوت از هنرمندان پیشکسوت و باسابقه تئاتر برای تماشای آثار نمایشی خانه نمایش، این اداره در نظر دارد تا با یاری هنرمندان پیشکسوت، تاریخچه اداره برنامه‌های تئاتر و خانه نمایش را تکمیل کند.
لذا از هنرمندان ارجمند تئاتر کشورمان خواهشمند است تا در صورت امکان، از بریده جراید مربوط به خانه نمایش، عکس، پوستر و بروشور نمایش‌های اجراشده، فیلم و یا نامه‌های اداری مربوط به این مجموعه هنری را به‌صورت دی‌وی‌دی به روابط عمومی برسانند.
لازم به ذکر است که اداره برنامه‌های تئاتر و خانه نمایش پیشاپیش کمال قدردانی و تشکر خود را از هنرمندان گرامی تئاتر که در این راستا همراهی خود را دریغ نمی‌کنند اعلام دارد.
علاقه‌مندان به تماشای آثار نمایشی خانه نمایش می‌توانند به نشانی میدان فردوسی، به سمت شرق، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه شهید محمد آقا، پلاک 34 مراجعه فرمایند.
کانال رسمی اداره برنامه‌های تئاتر و خانه نمایش edaretheatervakhanenamayesh@

 




نظرات کاربران