در حال بارگذاری ...
به نویسندگی مرجان قمری و کارگردانی علی‌اصغر راسخ‌راد

کمدی «سایکو» در تماشاخانه‌ مهر به روی صحنه می‌رود

نمایش کمدی «سایکو» به نویسندگی مرجان قمری و کارگردانی علی‌اصغر راسخ‌راد از روز دوشنبه، ۲۰ دی‌ماه، در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر نمایش کمدی «سایکو» حکایت تازه‌عروس و دامادی است که در طی یک بازی خانوادگی- گروهی پی به حقایق تازه‌ای از یکدیگر می‌برند. این نمایش از روز دوشنبه، 20 دی‌ماه، ساعت 18:30در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش، مهرداد نظری، مرجان قمری، محمد خوشبختیان، سعیده آغویی و مینو نوبهاری به ایفای نقش می‌پردازند. طراحی صحنه «سایکو» را ابوالفضل سلیمی درب زری بر عهده دارد و علی سینا رضانیا آهنگ‌ساز و نوازنده این اثر است.

تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع است.

علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند...




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران