در حال بارگذاری ...
شب گذشته در تماشاخانه پایتخت

لوریس چکناواریان زنگ افتتاحیه «کمدی استشمامات» را به صدا درآورد

مراسم افتتاحیه نمایش «کمدی استشمامات» شب گذشته ۲۳ دی ماه در تماشاخانه «پایتخت» مجموعه کنش معاصر با حضور «لوریس چکناواریان» موسیقیدان بزرگ ایران و همچنین «سیاوش چراغی پور» بازیگر مطرح سینما و تئاتر رقم خورد.

به گزارش ایران تئاتر «جمشید مشایخی» که پیش‌تر قرار بود به همراه «لوریس چکناواریان» زنگ افتتاح این نمایش را به صدا درآورد، متأسفانه به دلیل کسالتش نتوانست در این مراسم حضور یابد. پیش از اجرای این نمایش «لوریس چکناواریان» به روی صحنه رفت و زنگ افتتاحیه نمایش «کمدی استشمامات» را به صدا درآورد. پس از تشویق جمعیت حاضر در سالن، نمایش «کمدی استشمامات» اجراهای خود را به‌صورت رسمی آغاز نمود.
در پایان، «میثم عبدی» کارگردان این اثر از تمامی تماشاگران و هنرمندان حاضر در مراسم افتتاحیه و اجرای «کمدی استشمامات» تقدیر و تشکر به عمل آورد.
پس از اجرای این نمایش، «لوریس چکناواریان» در خصوص این اجرا گفت: «این دفعه دومی است که این اثر را می‌بینم، بار دیگر با عوامل دیگری در جای دیگری اجراشده بود. به نظر من این نمایش بسیار تحسین‌برانگیز و زیبا است و من از دیدن آن بسیار لذت بردم.»
نمایش «کمدی استشمامات» به کارگردانی «میثم عبدی» هر شب ساعت 18:30 در تماشاخانه «پایتخت» مجموعه کنش معاصر به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به دیدن این اثر می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیکت مراجعه نمایند.
 
 




نظرات کاربران