در حال بارگذاری ...
به کارگردانی مسعود نظری فرد

نمایش «قطب دیوانه» در نیشابور به صحنه می‌رود

نمایش «قطب دیوانه» به نویسندگی و کارگردانی مسعود نظری فرد،هنرمند جوان نیشابوری در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای عمومی تئاتر در سطح شهرستان نیشابور هنرمندان باذوق و خوش‌قریحه‌ی تئاتر پایتخت کتاب ایران آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمودند که اقبال عمومی را در پی داشت تا گواه این مدعا باشد که هنر در کشور و نیشابور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش «قطب دیوانه» نیز از این آثار است که به روی صحنه رفت.
خلیل اله عراقی گفت: نمایش «قطب دیوانه» به نویسندگی و کارگردانی مسعود نظری فرد هنرمند جوان نیشابوری و بازیگری هنرمندان صاحب‌نام تئاتر نیشابور: رضا مقصودی، مسعود عزیزآبادی، طراح پوستر و بروشور: حسن حاجی قاسمی و عوامل صحنه: مریم خلیفه و مهسا شیرخانی در نیشابور به روی صحنه رفت.
وی به داستان این نمایش اشاره و خاطرنشان کرد: نمایش «قطب دیوانه» داستان دو رفیق قدیمی است که درگیر مواد مخدر شده‌اند و در موقعیتی که تحت تأثیر مواد مخدر هستند پرده از راز یک مثلث عشقی برداشته که هرکدام یک ضلع آن هستند.
عراقی یادآور شد: نمایش «قطب دیوانه» نمایشی است که توسط مسعود نظری فرد که در کارنامه خود اجرای نمایش‌های «اشخاص» و «آقای آبی فکر می‌کند دمپایی شده» را دارد، در پایتخت کتاب ایران د ر شهر نیشابور روی صحنه رفته است.
معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش «قطب دیوانه» به نویسندگی و کارگردانی مسعود نظری فرد از 27 دی الی 3 بهمن 95 از ساعت 18 بعدازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم هنرمندان و مردم فرهنگ و هنردوست نیشابوری به روی صحنه می‌رود.

 




نظرات کاربران