در حال بارگذاری ...
...

در نمایش"مجلس غریب ضامن آهو" قصد داشتیم اثری تئاتریکال مبتنی بر تمرینات نوین علمی تئاتر ارائه دهیم.
رحمت امینی، نویسنده نمایش مجلس غریب ضامن آهو با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر‌ گفت:«در این نمایش‌‌ طی تمرینات و اجرای نمایش از شیوه‌های نوین علمی تئاتر استفاده کرده‌ایم. در این اثر"بحر طویل" وجود دارد؛ دستگاه‌های مختلف موسیقی تعزیه دیده می‌شود، اما وزن کار مثل نمایش‌ قبلی گروه نیست و نمایش است که گوشه‌هایی از نم

در نمایش"مجلس غریب ضامن آهو" قصد داشتیم اثری تئاتریکال مبتنی بر تمرینات نوین علمی تئاتر ارائه دهیم. رحمت امینی، نویسنده نمایش مجلس غریب ضامن آهو با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر‌ گفت:«در این نمایش‌‌ طی تمرینات و اجرای نمایش از شیوه‌های نوین علمی تئاتر استفاده کرده‌ایم. در این اثر"بحر طویل" وجود دارد؛ دستگاه‌های مختلف موسیقی تعزیه دیده می‌شود، اما وزن کار مثل نمایش‌ قبلی گروه نیست و نمایش است که گوشه‌هایی از نمایشی ایرانی نیز در آن دیده می‌شود.»

در نمایش"مجلس غریب ضامن آهو" قصد داشتیم اثری تئاتریکال مبتنی بر تمرینات نوین علمی تئاتر ارائه دهیم.
رحمت امینی، نویسنده نمایش مجلس غریب ضامن آهو با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر‌ گفت:«در این نمایش‌‌ طی تمرینات و اجرای نمایش از شیوه‌های نوین علمی تئاتر استفاده کرده‌ایم. در این اثر"بحر طویل" وجود دارد؛ دستگاه‌های مختلف موسیقی تعزیه دیده می‌شود، اما وزن کار مثل نمایش‌ قبلی گروه نیست و نمایش است که گوشه‌هایی از نمایشی ایرانی نیز در آن دیده می‌شود.»
وی درباره موضوع نمایش گفت:«این نمایش به واقعه بمب‌گذاری در حرم امام رضا(ع) می‌پردازد، ولی از این زاویه که در جایی مثل برزخ چند تن از افرادی که جان خود را در این بمب‌گذاری از دست داده‌اند به بازگو کردن این واقعه می‌پردازند.»
امینی در خصوص تغییر روند داستان این نمایش نسبت به اجرای کارگاهی آن اظهار کرد:«در ابتدا این نمایش براساس نسخه تعزیه شهادت امام رضا(ع) و بخش ضامن آهو بود. اما به دلیل این که کار به صورت گروهی انجام شد، تمام گروه برای رسیدن به این ایده مؤثر بودند و برای تأثیرگذاریِ بیشتر این نمایش، داستان آن در قالب مفاهیم امروزی طراحی و نتیجه فعلی حاصل شد.»