در حال بارگذاری ...
پس از میزبانی از هنرمندان و پیشکسوتانی چون چنگیز جلیلوند

«کمدی استشمامات» به ایستگاه پایانی رسید

نمایش کمدی استشمامات به کارگردانی «میثم عبدی» و نویسندگی «امید طاهری» که در تماشاخانه «پایتخت» به روی صحنه می‌رود، اجراهای خود را در روز یکشنبه ۲۴ بهمن به پایان می‌رساند.

به گزارش ایران تئاتر چنگیز جلیلوند، پیشکسوت عرصه دوبله  به تماشای نمایش «کمدی استشمامات» نشسته بود.

چنگیز جلیلوند پس از تماشای نمایش «کمدی استشمامات» گفت: «وقتی فهمیدم نویسنده اثر، ایرانی است، خیلی به خودم بالیدم. دیالوگ‌ها بسیار جالب بود و نویسندگی اثر را بسیار دوست داشتم. این اجرا، علی‌رغم مشکل بودنش، قشنگ بود. نمی‌دانم متن این اثر پیش‌ازاین چند بار به روی صحنه رفته است، اما دست‌کم باید بیش از پنج ماه زحمت‌کشیده شود تا چنین کاری به این شکل هماهنگ شده با بازیگرانی که همه باهم عجین شده‌اند، واقعاً مانند زنجیری در کنار هم به ایفای نقش می‌پردازند، به روی صحنه برود».
وی همچنین افزود: «خوبی این نمایش این است که مخاطب از دیدن آن خسته نمی‌شود. من به تک‌تک بچه‌های این اجرا به‌خصوص نویسنده و کارگردان تبریک می‌گویم و امیدوارم روزبه‌روز موفق‌تر باشند و کارهای بهتری از این دوستان ببینیم.»

حمید عرب، نازنین کریمی، فرزین محدث، سینا رازانی، منوچهر رمضانی، علیرضا مهران، امید طاهری، ناصر سرلک از بازیگران این نمایش هستند.
از دیگر عوامل؛ امید طاهری (نویسنده)؛ میثم عبدی (طراح صحنه)، الهام اسکندری (طراح لباس)، مصطفی اسفندیاری (طراح نور)، اسماعیل باستانی (انتخاب موسیقی)، مسعود صالحی، سینوره کفاش طلب، شیما بهرمن (گروه کارگردانی) هستند.
این نمایش تاکنون میزبان هنرمندان مختلفی همچون: لوریس چکناواریان، جمشید مشایخی، فریدون جیرانی، محمد رحمانیان، بهروز رضوی، رضا بهبودی، افشین هاشمی، چنگیز جلیلوند، سیاوش چراغی پور، محمد حاتمی، رویا افشار، داریوش اسد زاده و... بوده است و همچنین در روز شنبه 23/11/95 میزبان گروه پالت و خانم آزاده انصاری است.
«کمدی استشمامات» به کارگردانی میثم عبدی و نویسندگی امید طاهری از چهارشنبه ۱۵ دى ۱۳۹۵ آغازشده است و روز یکشنبه ۲۴ بهمن، ساعت 19 در مجموعه کنش معاصر، تماشاخانه پایتخت، آخرین اجرای خود را به روی صحنه می‌برد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر می‌توانند به سایت تیک 8 مراجعه فرمایند.
 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان نمایش «رومئو ژولیت و چند کاراکتر دیگر»

میثم عبدی: نوشتن نمایشنامه به‌صورت گروهی، تجربه‌ای لذت‌بخش بود
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «رومئو ژولیت و چند کاراکتر دیگر»

میثم عبدی: نوشتن نمایشنامه به‌صورت گروهی، تجربه‌ای لذت‌بخش بود

میثم عبدی، کارگردان نمایش «رومئو ژولیت و چند کاراکتر دیگر» می‌گوید تجربه نوشتن نمایشنامه به‌صورت تیمی برای او خیلی جذاب و دلنشین بوده است.

|

نظرات کاربران