در حال بارگذاری ...
در هفتمین فستیوال «مونولیو» به صحنه می‌رود

دو اجرا «در زندان رومیان» و «چندتکه تراژدی» با یک بلیت

روز چهارشنبه ۲۷ بهمن دو نمایش «رساله‌ای در زندان رومیان/گزارشی از یک اجرا» و «چندتکه تراژدی» در هفتمین فستیوال «مونولیو» به روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش ایران تئاتر در نمایش «رساله‌ای در زندان رومیان...» فرنوش نیک‌اندیش به‌عنوان بازیگر حضور دارد و کارگردان آن کامران احمدزاده است. این مونولوگ را مهدی رحیمی موثق نوشته است.
نمایش «چندتکه تراژدی» نوشته سروش سمیعی است و داوود پژمان فر در آن بازی می‌کند. این مونولوگ را وحید هجینی کارگردانی کرده است.
این دور از فستیوال «مونولیو» با نام فرعی «فیگورها» حاصل همکاری محمد رضایی راد، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر به‌عنوان مدیر هنری این جشنواره با گروه تئاتر «لیو» به سرپرستی محمدحسن معجونی است.
نمایش‌های برگزیده‌شده در «فیگورها» در کارگاه نمایشنامه‌نویسی محمد رضایی راد بر اساس برخی شخصیت‌های تاریخی شکل‌گرفته‌اند و ویژگی همه آنها این است که رویکردی خیال‌پردازانه دارند و مستند نیستند.
این دو نمایش در تاریخ یادشده در دو سانس ۱۸ و ۲۰ در سالن موج نو اجرا می‌شوند.
علاقه‌مندان به دیدن این نمایش‌ها می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند یا نیم ساعت پیش از شروع هر سانس در سالن موج نو حضورداشته باشند. لازم به یادآوری است تماشاگران در هر سانس با خرید یک بلیت، هر دو نمایش را خواهند دید.
سالن موج نو در خیابان شریعتی خیابان میرداماد خیابان رودبار شرقی شمالی پلاک ۵۷ قرار دارد.




نظرات کاربران