در حال بارگذاری ...
یک اتفاق خجسته فرهنگی در شهرستان دلفان

تقدیم سه اجرای یک نمایش به نیازمندان

نمایش «جن‌گیر» فروش سه اجرای خود را به خانواده‌های مستمند شهرستان دلفان تقدیم کرد.

به گزارش ایران تئاتر گروه قاب شهرستان دلفان که نمایش کمدی «جن‌گیر» نوشته کورش نریمانی را به کارگردانی هادی نجفی به صحنه برده است؛ تمامی درآمد حاصله از سه اجرای خیرخواهانه این نمایش پرمخاطب را به افراد بی‌بضاعت و خانواده‌های مستمند شهر تقدیم کرد.
کریم زارع رئیس انجمن نمایش شهرستان دلفان ضمن اعلام خبر فوق گفت: در روزهای سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که مردم ما در گوشه و کنار به شادمانی نشسته‌اند و این ایام عزیز را جشن می‌گیرند شیرینی شادی این روزها به همت گروه نمایش قاب و چند موسسه خیریه در شهرستان دلفان چندین برابر شد.
وی افزود: شاید جالب‌ترین قسمت این کار خداپسندانه استقبال شایسته خیرین نیک‌نام شهر محروم دلفان بود. خیرین که بلیت‌ها را با مبالغ قابل‌توجه ای خریداری کردند.
زارع در خصوص میزان این مشارکت گفت: بالاترین مبلغی که برای خرید یک بلیت پرداخت شد دو میلیون تومان بود. امید که هنرمندان و خیرین این دیار دست از تلاش برندارند و شاهد تکرار بیشتر این‌گونه اتفاقات خوشایند و انسانی باشیم.

 




مطالب مرتبط

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز معرفی شدند

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز معرفی شدند

دوازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز با حضور 14 گروه نمایشی در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی و با معرفی نمایش‌های صحنه‌ای «خیابانخانه»، «جن‌گیر» و «خانه‌زاد» و نمایش خیابانی «بازمانده» به جشنواره منطقه‌ای به کار خود پایان داد.

|

نظرات کاربران