در حال بارگذاری ...
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از «مانوس» گفت

این اثر باقدرت به پوست‌واستخوان مخاطب نفوذ می‌کند

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری با حضور در تالار قشقایی از نمایش «مانوس» دیدن کرده و این اثر نمایشی را یکی از بهترین آثار نمایشی مستند روی صحنه رفته در تئاتر کشورمان توصیف کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، شهیندخت ملاردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور چهارشنبه‌شب 18 اسفندماه با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «مانوس» نشست و این اثر نمایشی را یکی از بهترین آثار نمایشی مستند روی صحنه رفته در تئاتر کشورمان ارزیابی کرد.
ملاردی گفت: همیشه پیرامون موضوع مهاجرت اخباری را در شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها می‌شنیدیم و می‌خواندیم ولی این اثر نمایشی باقدرت تمام به پوست‌واستخوان مخاطب نفوذ پیدا می‌کند و ما در قالب یک اثر نمایشی به‌وضوح مشاهده می‌کنیم که چه اتفاقات بدی برای هم‌وطنان ما پس از تصمیم مهاجرت به کشورها اتفاق می‌افتد. موضوعی که نویسنده و کارگردان نمایش بسیار عالی و مستند گونه آن را به ما ارائه دادند. به‌طوری‌که هیچکدام فکر نمی‌کردیم عمق فاجعه تا این حد باشد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری بیان کرد: مفهوم نمایش «مانوس» به شکلی طراحی‌شده که ما فاجعه را نه پیرامون هم‌وطنانمان بلکه برای دیگر همنوعانمان در جهان نیز احساس می‌کنیم که چه اتفاقات تلخ و غم‌انگیزی در انتظار آن‌هاست. به هر صورت بنده به سهم خودم از گروه اجرایی نمایش «مانوس» تشکر می‌کنم که این اثر نمایش تأثیرگذار و قدرتمند را روی صحنه بردند.
بر اساس این گزارش معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری قبل از آغاز اجرای این اثر نمایشی همراه با هیئت همراه با پیمان شریعتی مدیر مجموعه تئاتر شهر دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.
نمایش «مانوس» به نویسندگی لیلا حکمت و کیوان سررشته، کارگردانی نازنین سهامی زاده و بازی احسان بیات فر، ابراهیم عزیزی، السا فیروز آذر، احسان کرمی، صبا گرگین پور، حمیدرضا محمدی، نسرین نکیسا، نرگس نیک سیرت ساعت 20 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.
 




نظرات کاربران