در حال بارگذاری ...
دیروز و در سالن اصلی تئاتر شهر

هملتی ها سالروز تولد ویلیام شکسپیر را جشن گرفتند

گروه اجرایی نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر در اقدامی نمادین سالروز تولد ویلیام شکسپیر نمایشنامه‌نویس شهیر انگلیسی را گرامی داشت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر که این روزها در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود، یکشنبه‌شب، سوم اردیبهشت‌ماه در مراسمی نمادین سالروز تولد ویلیام شکسپیر نمایشنامه‌نویس بزرگ انگلیسی را گرامی داشت.
آرش دادگر طراح و کارگردان نمایش «هملت» پس از پایان اجرا، بابیان اینکه امشب شب مهمی برای گروه ماست، توضیح داد: گروه ما طی سال‌های گذشته که در عرصه تئاتر فعالیت داشته تمام تلاش خود را انجام داده که از یک نفر خیلی چیزها را یاد بگیرد. او انسانی است که به ما انسان‌ها بشریت و انسانیت را هدیه داد و ما امیدواریم هم هنرمندان تئاتر و هم شما تماشاگران عزیز بتوانیم از این نویسنده بهترین و تأثیرگذارترین استفاده را داشته باشیم.
نمایش «هملت» بر اساس متن ویلیام شکسپیر با بازنویسی  شهرام احمدزاده، کارگردانی آرش دادگر، مدیرتولید و مجری طرح وحید لک و با بازی  مهران امام بخش، حسام منظور، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، علیرضا آرا، امین طباطبایی، شبنم فرشاد جو، پانته آ پناهی‌ها، مونا فرجاد، امیر رجبی و اسمعیل صالحی، رسول مکوندی، نامیرا حفیظی، رضا کشمیر هرروز ساعت 19:30 در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران