در حال بارگذاری ...
حامیان جشنواره تئاتر دانشگاهی در گفتگو با مهدی گمار:

تیوال، اسنپ و ایرانسل حامیان غیردولتی جشنواره

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره حامیان این دوره از جشنواره گفت: «امسال به دلیل فرصت زمان اندکی که داشتیم نتوانستیم به‌جز تیوال اسپانسر و حامی خارج از مجموعه دولتی داشته باشیم.

به گزارش ایران تئاتر مهدی گمار بابیان مطلب فوق افزود: «تیوال به‌واسطه حضورش، اسنپ و ایرانسل را با ما همراه کرد. در همین راستا قرار شد ایرانسل ۵ میلیون پیامک ارسال کند و آغاز چنین رویدادی را اطلاع‌رسانی کند. همچنین مخاطبانی که از تیوال بلیت خریداری می‌کنند، می‌توانند از خدمات و تخفیف‌های ویژه اسنپ در این ایام بهره‌مند شوند، ضمن این‌که قرار است کانتر اسنپ نیز در کاخ جشنواره و مراسم اختتامیه مستقر باشد.»
دبیر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی همچنین عنوان کرد: خانه هنرمندان ایران نیز با مدیریت جناب آقای مجید رجبی معمار همچون سال‌های گذشته با نگاهی دلسوزانه و با در اختیار گذاشتن سالن اجرا، گالری و سالن‌های مجموعه به بهترین شکل ممکن از جشنواره حمایت کردند.
وی افزود بنیاد رودکی با تخصیص سالن و ارائه زیرساخت با این دوره از جشنواره همکاری کرده است. در این میان مدیران، اداره کل هنرهای نمایشی، مرکز تئاتر مولوی، تئاتر شهر، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، خانه هنرمندان ایران حامی جشنواره بودند. همچنین شهرداری منطقه ۶ نیز در اسکان گروه‌های نمایشی، دانشگاه هنر، دانشگاه تهران، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران جناب آقای دکتر شهرام گیل‌آبادی همکاری خوبی با ما داشته‌اند.
وی با تأکید بر این‌که دولت باید از جشنواره تئاتر دانشگاهی حمایت کند اظهار داشت: تمام نگرانی‌ها نسبت به دریافت بودجه جشنواره به بخشی بازمی‌گردد که دانشجویان برای تولید کار به آن نیاز دارند.
بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از ۱۵ تا ۲۳ اردیبهشت به دبیری مهدی گمار در تهران برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران