در حال بارگذاری ...
با اجرای طرح «کتاب، تئاتر»

«ماجرای احمد و سارا» در مدارس تهران به صحنه می‌رود

«ماجرای احمد و سارا» به نویسندگی و کارگردانی رضا بهرامی به‌زودی در مدارس و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش بر اساس کتابی با همین نام اثر فرشته طائرپور است که اولین بار در سال 1364 از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان منتشرشده است.
بر این اساس، دانش‌آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند به تماشای داستانی بنشیند که در یک خانواده، نوزادی جدید به دنیا می‌آید و با تولد نوزاد کوچولو برادرش احساس می‌کند کسی دیگر او را دوست ندارد و نسبت به خواهر تازه به دنیا آمده‌اش حسادت می‌کند و...
طراح این اثر رضا بهرامی است و محسن علیمحمدی، نیلوفر سیاری و مرتضی برزگر زادگان در آن ایفای نقش می‌کنند.
بر همین اساس، علی بیک‌محمدی به‌عنوان شاعر، رضا بهرامی و آناهیتا مطلق به‌عنوان نوازنده و بهناز وحید یگانه به‌عنوان منشی صحنه، این نمایش را همراهی می‌کنند.
دستیار کارگردان این نمایش مرتضی برزگر زادگان است و طراحی و ساخت عروسک را آزاده محمدی و ساخت دکور را مهرداد باقری بر عهده داشته‌اند.
این اثر در قالب طرح «کتاب، تئاتر» به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته‌شده است.
گفتنی است «کتاب، تئاتر» عنوان طرحی است که در آن آثار اقتباسی از کتاب‌های منتشرشده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تولید می‌شود.

 




نظرات کاربران