در حال بارگذاری ...
با تغییراتی در اجراها در سال 96

برنامه جدید تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد

تماشاخانه ایرانشهر در تیرماه سال جاری میزبان نمایش «پالت» به کارگردانی محمد حاتمی می‌شود که جایگزین نمایش «کلفت‌ها» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی است.

به گزارش ایران تئاتر این مجموعه تئاتری از 30 خردادماه تا 30 تیرماه طبق اعلام قبلی برنامه‌های خود، در سالن استاد سمندریان میزبان محمدعلی سجادی و محمدرضا خاکی خواهد بود. این 2 هنرمند نمایش‌های «بوف نه‌چندان کور» و «روال عادی» را به صحنه می‌برند.
سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر که پیش‌ازاین قرار بود از 28 خردادماه تا 27 تیرماه میزبان آرش عباسی و مرتضی میرمنتظمی باشد با یک تغییر و جابجایی در اجراهای خود همراه است. طبق این جابجایی محمد حاتمی با نمایش «پالت» به همراه آرش عباسی با نمایش «آناکارنینا» در نوبت اجرایی مدنظر به صحنه می‌روند.
تغییر زمان اجرای نمایش «کلفت‌ها» بنا به درخواست مرتضی میرمنتظمی کارگردان اثر صورت گرفت و نمایش «پالت» محمد حاتمی از فهرست رزرو اجراهای سال 96، جایگزین این اثر شد. همچنین بنا به درخواست حمید امجد کارگردان نمایش «فراموشی» برای تغییر زمان اجرای عمومی این اثر، نمایش «گالیله» (عنوان جدید نمایش علی پویان) در مهرماه سال جاری جایگزین این اثر نمایشی شد و نمایش «کلفت‌ها» نیز در شهریورماه سال جاری به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

نظرات کاربران