توجه به این که زمان کمی تا جشنواره باقی مانده و ما تنها سه روز در هفته فرصت تمرین داشتیم. مطمئن بودم که کار در وهله اول خودم را راضی نمیکند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم که از حضور در جشنواره انصراف بدهم.
توجه به این که زمان کمی تا جشنواره باقی مانده و ما تنها سه روز در هفته فرصت تمرین داشتیم. مطمئن بودم که کار در وهله اول خودم را راضی نمیکند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم که از حضور در جشنواره انصراف بدهم.
"کتایون فیضمرندی" از اجرای نمایش"آخرین فرصت برای شوهر بودن" در جشنواره تئاتر بانوان انصراف داد.
فیضمرندی به سایت ایران تئاتر گفت:«نمایش که برای حضور در جشنواره تئاتر بانوان انتخاب کرده بودم، نمایش گروهی و تجربی بود که بخش مهمی از آن در طول تمرین شکل میگرفت و نیاز به تمرین مستمر داشت.»
وی ادامه داد:«با توجه به این که زمان کمی تا جشنواره باقی مانده و ما تنها سه روز در هفته فرصت تمرین داشتیم. مطمئن بودم که کار در وهله اول خودم را راضی نمیکند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم که از حضور در جشنواره انصراف بدهم.»
کارگردان نمایش"بدون خداحافظی" افزود:«این مشکل به یک شخص خاص برنمیگردد. احساس میکنم امکانات جشنواره بانوان برای ساماندهی این تعداد گروه کم است و اداره تئاتر هم ظرفیت پذیرش این گروهها را ندارد. طبیعی است که در چنین شرایطی نمیتوان کار کاملی ارائه داد.»
مرندی خاطر نشان کرد:«ما موفق شدیم طی سه هفته، هفت جلسه تمرین کنیم که با این روند نمیتوان تا زمان جشنواره کار قابل توجهی آماده کرد.»
وی ادامه داد:«انتظار میرفت سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران بتواند با هماهنگی فرهنگسراها امکانات بیشتری برای تمرین در اختیار گروهها قرار دهد؛ هر چند باید پذیرفت که موقعیت جغرافیایی بعضی از فرهنگسراها هم باعث میشود تا گروههای تئاتری نتوانند به آن جا بروند.»
این کارگردان با ابراز علاقه نسبت به جشنواره تئاتر بانوان گفت:«فی نفسه جشنواره تئاتر بانوان را دوست دارم و بی شک چند کار خوب از دل این جشنواره بیرون میآید، اما حمایت و پشتیبانی از گروهها هنوز در حد ایدهآلی نیست.»
قرار بود نمایشنامه"آخرین فرصت برای شوهر بودن" نوشته علی پورعیسی به کارگردان کتایون فیضمرندی در بخش ویژه جشنواره تئاتر بانوان اجرا شود.