در حال بارگذاری ...
ناصر عاشوری به حوزه هنری رفت

میزبانی تماشاخانه مهر از «مجلس شاه فتاح»

ناصر عاشوری احمد سرایی نمایش موفق «مجلس شاه فتاح» را در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه برد.

به گزارش ایران تئاتر ناصر عاشوری احمد سرایی طراح و کارگردان پس از اجرای موفق در خانه نمایش، یک بار دیگر نمایش «مجلس شاه فتاح» که در اصل یک نسخه تعزیه مربوط به دو قرن پیش است و او سعی کرده با کشف قابلیت دراماتیک آن، مخاطبان را در برابر بازخوانی جدیدی قرار دهد، در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه برده است.

«مجلس شاه فتاح» روایت عشق فتاح به دخترعمویش است. اما عمویش برای این وصال شرطی تعیین کرده که سر حضرت امیر را برایش بیاورد. فتاح عازم سفری می‌شود و با باغبانی روبه‌رو می‌شود که سرنوشت‌اش را تغییر می‌دهد و...

در نمایش «مجلس شاه فتاح» که در چهارمین جشنواره تئاترشهر توانست جایزه بهترین بازیگری،  طراحی صحنه و طراحی لباس را از آن خود کند، ناصر عاشوری و امین اکبری‌نسب به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

این اثر نمایشی تا روز 4 تیرماه سال جاری هر روز ساعت 18 به مدت 50 دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران