در حال بارگذاری ...
با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل نمایش

نشست خبری نمایش «پروژه مفیستو» 31 خرداد ماه برگزار می شود

نشست خبری و رونمایی از پوستر نمایش «پروژه مفیستو» بزرگترین پروژه تئاتر دانشجویی سال جاری به کارگردانی مسعود دلخواه با حضور کارگردان و عوامل نمایش چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه در تالار مولوی برگزار می شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نشست خبری نمایش «پروژه مفیستو»، نوشته آرین منوشکین و کارگردانی مسعود دلخواه، به عنوان بزرگترین پروژه تئاتر دانشجویی سال 1396، روز چهارشنبه 31 خرداد ماه، ساعت 10:30 با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل نمایش در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی برگزار می شود.
طبق برنامه ریزی انجام شده و برای اطلاع رسانی دقیق به اصحاب محترم رسانه در ابتدای این نشست ویدئویی از تمامی مراحل 4 ماهه تمرین این پروژه پخش می شود و در ادامه و پس از پرسش و پاسخ خبرنگاران از پوستر نهایی نمایش رونمایی خواهد شد.
گفتنی است این اثر نمایشی از 8  تیر ماه، هر شب ساعت 19:30 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود. علاقه مندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های نمایش مذکور می‌توانند، به سایت تیوال به آدرس مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند
گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند

نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر» که در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت، می‌گوید این نمایشنامه و اجرا بر اساس ایده کلاژ و نقاشی شکل‌ گرفته و تکنیکی مؤثر در نمایش «سه خواهر» است و در طول نمایش انگار کلاژی را می‌بینیم که در ذهن مخاطب داستانی را روایت می‌کند.

|

نظرات کاربران