در حال بارگذاری ...
تابستان 2017

نانسی مک‌لر «لیرشاه» را در لندن روی صحنه می‌برد

نانسی مک‌لر کارگردان شناخته شده تئاتر و سینما، نمایش «لیرشاه» نوشته ویلیام شکسپیر را در لندن روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر نمایشنامه «لیرشاه» به عنوان یکی از مهم‌ترین و ارزنده‌ترین تراژدی‌های ویلیام شکسپیر که روایتی است از «لیرشاه» پادشاه بریتانیا که در آخر عمر کشورش را بین دخترانش تقسیم می‌کند، با کارگردانی نانسی مک‌لر کارگردان شناخته شده تئاتر و سینما و خالق فیلم‌های سینمایی «خواهرِ خواهر من» و «گام زدن برای زندگی» از روز 10 ماه آگوست تا 14 ماه اکتبر 2017 (19 مردادماه تا 22مهرماه 96) در گلدن تیاتر لندن روی صحنه می‌رود.

در نمایش «لیرشاه» امیلی برونی، لویزیا بیدل، برت کیزر، رالف دیویس، جاشوا جیمز، کوین آر.مک نالی، کریس نایاک، لورن او.دایر، توماس پدن، ساسکیا ریوز، سیرین سابا، فاز سینگاته، کنتون توماس، بوم تینگنگ و آنجانا واسن به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

در این اثر نمایشی که بسیاری از بلیط‌های آن از هم اکنون پیش‌فروش شده، روزانا وییز به عنوان طراح صحنه، سایمون اسلاتر به عنوان آهنگساز، شونا موریس به عنوان طراح حرکت، آنا واتسون به عنوان طراح نور، متی مک‌مکنزی به عنوان طراح صدا با این کارگردان همکاری می‌کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در جشنواره پانتومیم زنجان

اکبر صادقی: خاصیت پانتومیم، حرکت‌محور بودن آن است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در جشنواره پانتومیم زنجان

اکبر صادقی: خاصیت پانتومیم، حرکت‌محور بودن آن است

اکبر صادقی، نویسنده و کارگردان نمایش «لیرشاه» با بیان اینکه خاصیت پانتومیم، حرکت‌محور بودن آن است، می‌گوید ارتباطات بین‌الملل باعث شد ما برای اجرا به سمت پانتومیم به عنوان یک زبان جهانی برویم. 

|

نظرات کاربران