در حال بارگذاری ...
با اقتباس از داستان «تابلوی ناتمام»

«مسیح در اربیل فرود می‌آید» در مهاباد اجرا شد

تئاتر خیابانی «مسیح در اربیل فرود می‌آید» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم ابراهیمی در آمفی‌تئاتر روباز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برای عموم به اجرا در‌می‌آید.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، تئاتر خیابانی «مسیح در اربیل فرود می‌آید» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم ابراهیمی و کاری از گروه تئاتر اهورا از روز پنج‌شنبه ۲۹ تا شنبه ٣١ تیرماه در آمفی‌تئاتر روباز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد و دیگر مکان‌های اجرای بیرونی در سطح شهرستان مهاباد برای عموم به اجرا درمی‌آید.
کارگردان این نمایش گفت: موضوع نمایش در مورد مردی است که دوست نقاشش در دریا غرق می‌شود و سعی دارد با نقاشی‌های او مفهوم صلح و دوست داشتن را به دیگران القا کند.
ابراهیم ابراهیمی در ادامه گفت: درواقع متن نمایشنامه با اقتباس از داستان «تابلوی ناتمام» شیرزاد حسن نویسنده نامی کُرد به نگارش درآمده است.
ابراهیمی دلیل انتخاب تئاتر خیابانی را برخورد و درک بیشتر مردم از موضوع خواند و افزود: نمایش «مسیح در اربیل فرود می‌آید» از میان ۴۲۳ اثر فرستاده‌شده به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان جزو ۷۰ اثر پذیرفته‌شده است و برای آن آماده‌شده است.
وی عنوان کرد: برای اجرای این کار که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی، انجمن هنرهای نمایشی دفتر مهاباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برگزار شد، حدود یک ماه و نیم تمرین داشته‌ایم.
ابراهیم ابراهیمی (نویسنده، کارگردان و طراح ایده)، غفور پیرزاد (دستیار کارگردان)، مهران فقری (بازیگر)، سامان ارمی (طراح صحنه)، محمد قاسمی و سامرند فقیه زاده (موسیقی) و آزاد طاهری (طراح پوستر و بروشور) از عوامل اجرایی این اثر نمایشی هستند.

 




نظرات کاربران