در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی

«صبح یه روز لعنتی» با حضور گلاب آدینه افتتاح شد

اجرای نمایش « صبح یه روز لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی سه شنبه شب سوم مرداد ماه با حضور گلاب آدینه بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون در تالار سایه آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر حسن باستانی نویسنده و کارگردان نمایش «صبح یه روز لعنتی» در مراسم افتتاح این اثر نمایشی که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد ضمن تقدیر از حضور مخاطبان در اولین اجرای این اثر نمایشی از گلاب آدینه به پاس حضورش در این مراسم قدردانی کرد.
گلاب آدینه هم در سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که گروه نمایش «صبح یه روز لعنتی» به کارگردانی حسن باستانی این افتخار را به من دادند که در اولین اجرای نمایش در تالار سایه کنارشان باشم. به هیچ عنوان قصد تعارف ندارم اما آقای حسن باستانی از جمله هنرمندانی است که من از زمان های دور پیگیر کارهای او در عرصه های مختلف نویسندگی و کارگردانی بودم و می دانم او از جمله هنرمندان باسواد و پیگیر تئاتر است که بنده همواره آثارش را دوست داشتم و به طور حتم این کار را نیز دوست خواهم داشت.
وی پس از صحبت های خود در اقدامی نمادین پوستر نمایش « صبح یه روز لعنتی» را امضا کرد تا به این ترتیب اجرای نمایش « صبح یه روز لعنتی» در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شود.
نمایش «صبح یه روز لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی و بازی رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی ساعت 20:30 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

 




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران