در حال بارگذاری ...
جلیل فرجاد:

«صبح یک روز لعنتی» تماشاگر را تا آخرین لحظه با خود همراه می‌کند

جلیل فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون، به تماشای نمایش «صبح یک روز لعنتی» نشست و درباره این نمایش گفت: «صبح یک روز لعنتی» تماشاگر را تا آخرین لحظه با خود همراه می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «صبح یک روز لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی که از سوم مرداد اجراهای خود را در سالن سایه تئاترشهر آغاز نموده؛ شب گذشته میزبان جلیل فرجاد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود.
فرجاد پس از تماشای نمایش عنوان کرد: «صبح یک روز لعنتی» نمایش خوب، منسجم و از ساختار دراماتیک برخوردار بود. حسن باستانی یکی از نمایشنامه‌نویسان و کارگردان‌های کاربلد است. من اصلا احساس کسالت نکردم و این به دلیل است که چارچوب نمایش از اصول ارسطویی برخوردار بود. علاوه بر این بازیگران را باور می‌کردیم زیرا خیلی روان بازی می‌کردند. «صبح یک روز لعنتی» نمایشی است که تماشاگر را درگیر می‌کند و ما تا آخرین لحظه با نمایش همراه می‌شویم.
«صبح یه روز لعنتی» یک درام ضد جنگ و در مورد تقسیمات مرزی بین کشورهاست و نزاع چند نفر بر سر حق مالکیت یک توالت را به نمایش درمی‌آورد.
در این نمایش 60 دقیقه‌ای که هر شب، ساعت 20:30 به روی صحنه می‌رود، رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی ایفای نقش می‌کنند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به؛ مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سامان پورسلیمانی، گروه کارگردانی: مژگان حسینی و نیلوفر فاطمی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: فرنوش فرجندی، دستیار طراح‌صحنه: نیلوفرفاطمی و محمد علیزاده، عکاسان: ماندانا عضد آزاد و پریسا صالحی، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان‌مهر، همکار روابط عمومی: شمیس پورشاهرضایی و تبلیغات: گروه تئاتر مارکت اشاره کرد.
علاقه مندان به تهیه بلیت می توانند به صفحه فروش این نمایش در سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران