در حال بارگذاری ...
با حضور حسین پاکدل و آبتین گلکار

نقد و تحلیل «آنا کارنینا»  در شهر کتاب

نشست ویژه نقد و تحلیل رمان «آنا کارنینا» نوشته تولستوی و نمایش «آنا کارنینا» به کارگردانی آرش عباسی با حضور حسین پاکدل و آبتین گلکار ۲۲ مرداد ماه در  شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر نشست ویژه‌ شهرکتاب روز یک‌شنبه ۲۲ مرداد، ساعت ۱۵:۳۰ به نقد و تحلیل رمان «آنا کارنینا"» نوشته تولستوی و نمایش «آنا کارنینا» نوشته و کارگردانی آرش عباسی اختصاص دارد که با حضور حسین پاکدل، آبتین گلکار، آرش عباسی، معصومه رحمانی (بازیگر) و بهنام شرفی (بازیگر) در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. 

«آنا کارنینا» نوشته‌ لئو تولستوی از آثار برجسته ادبیات روسیه و جهان است. در کنار چهره‌های پرشماری که در این رمان پدیدار می‌شوند، آنا کارنینا برجسته‌ترین چهره است. اشراف‌زاده جوانی که بی‌عشق و علاقه قلبی همسر یکی از امرای مملکتی شده و حال دل در گرو عشق جوانی خام اما پر زرق و برق به نام ورونسکی داده است.

نمایش »آنا کارنینا» به کارگردانی آرش عباسی، برداشتی آزاد از آنا کارنینای تولستوی است که هم‌اکنون در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. داستان این نمایش درباره‌ مجری معروف تلویزیون است که در پانصدمین برنامه‌اش میهمان ویژه‌ای دارد، همسر سابقش که هنرپیشه معروفی است، میهمان این قسمت برنامه است و باید روبه‌روی همدیگر بنشینند و در کمال آرامش برنامه را اجرا کنند اما سایه همسر جدید مجری که او هم هنرپیشه معروفی است لحظه‌ای دست از سر آن‌ها برنمی‌دارد...

مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم است و یادآور می‌شود ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران