در حال بارگذاری ...
امروز در سالن کنفرانس تئاتر شهر اتفاق خواهد افتاد

رونمایی از انتشار های جدید جشنواره نمایش‌‌های آیینی سنتی

هشت کتاب که به مناسب برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی منتشر شده عصر امروز در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر رونمایی می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر،هشت کتاب که توسط انتشارات نمایش همزمان با جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی منتشر شده است ، امروز ساعت 16  در سالن کنفرانس تئاتر شهر رونمایی می‌شوند.

«بازی‌نامه 4» نوشته حسین جمالی در 116 صفحه ، «دفتر تقلید 3» نوشته داوود فتحعلی‌بیگی و مهدی صفاری‌نژاد در 348 صفحه ، «دفتر تعزیه 14» گردآورنده مهدی دریایی در 328 صفحه ، «فرهنگ لغات و اصطلاحات نمایش‌های‌ آیینی سنتی» به کوشش فریبا رییسی و 400 صفحه رقعی ، «دفتر تعزیه 15» گردآورنده محمدحسن رجایی زفره‌ای با 204 صفحه ، «مجموعه مقالات پنجمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی» گردآورنده حمیدرضا اردلان در 360 صفحه ، «دفتر پژوهش 3» به کوشش محمدحسین ناصربخت در 336 صفحه و «فهرست دست‌نویس‌های نمایش مذهبی ایران در کتابخانه واتیکان» با تحقیق و ترجمه حسین اسماعیلی در 800 صفحه کتاب‌هایی است که امروز برای اولین بار از ساعت 16 طی مراسمی رونمایی شده و به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

از میان این کتاب‌ها« فهرست دست‌نویس‌های نمایشی مذهبی ایران در کتابخانه واتیکان» و« مجموعه مقالات پنجمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی» در قطع وزیری و شش کتاب دیگر در قطع رقعی به چاپ رسیده است.

هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی امروز به پایان می‌رسد و فردا مراسم اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود




مطالب مرتبط

نظرات کاربران