در حال بارگذاری ...
معاون امور هنری به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پیام داد:

جشنواره فرصتی بی بدیل برای تولید آثار ارزشمند است

علی مرادخانی معاون امور هنری به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان پیام داد و این جشنواره را فرصتی بی بدیل برای تولید آثار ارزشمند دانست.

در پیام علی مرادخانی معاون امور هنری به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان چنین آمده است:

     بار دیگر هنر مردمی تئاتر خیابانی، شور و شوق همگان را برمی‌انگیزد و دوازدهمین گام استوار خود را در پی تجربه پربهای سالیان با درایت و متانت برمی دارد.
     این رویداد هنری که به همّت هنرمندان کوشای مریوان بنیانگذاری گردیده اینک می بایست افق روشن فعالیتهای خود را در معرض دید قرار دهد و با بهره گیری از تجارب ارزشمند ادوار پیشین و توجه به ایده‌های نوین، به سوی اهداف متعالی خود حرکت نماید.
     سرمایه ارزشمند و پایدار این جشنواره ، هنرمندان پرانگیزه و فعال و نیز هموطنان  شریف و هنردوست استان کردستان هستند که با حضور و استقبال شایسته،  برشکوه جلوه این رویداد ارزشمند هنری می افزایند.
     توجه به ذخایر و داشته های گرانسنگ فرهنگ و هنر ایران اسلامی در اقوام و اقلیم های گوناگون کشور می تواند فرصتی بی بدیل برای تولید آثار ارزشمند نمایشی باشد. تلاش برای ارتباط موثرو روزآمد با مخاطبان از دیگر ضرورت ها در سیاستگذاری‌ها و برنامه ریزی های جشنواره تئاتر خیابانی است. که امید است در کنار سایر موارد لازم مورد توجه برنامه‌ریزان قرار گیرد.
     برای تمام دست اندرکاران این حرکت ارزشمند هنری، به ویژه هنرمندان عزیز و حاضران در جشنواره آرزوی توفیق و سرافرازی روزافزون دارم.

 

 

 




مطالب مرتبط

دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 
دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 

در دومین روز از اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، استقبال مخاطبان همراه با قطرات زندگی‌بخش باران پاییزی، میزبان هنرمندان شد. 

|

نظرات کاربران