در حال بارگذاری ...
تنها به مدت 5 شب

«قرمز و دیگران» محمد یعقوبی به صحنه می رود

«قرمز و دیگران» نوشته محمد یعقوبی و به کارگردانی بهمن معتمدیان تنها به مدت ۵ شب در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «قرمز و دیگران» نوشته محمد یعقوبی و به کارگردانی بهمن معتمدیان از دیروز دوم مهرماه اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است.

اجرای نمایش «قرمز و دیگران» ثمره‌ی اولین دوره از ورکشاپ ایده تا اجرای قدرت سکوت به سرپرستی بهمن معتمدیان است. هدف از برگزاری این دوره‌ آموزشی تقویت هوشیاری، اقتدار و اعتمادبه‌نفس هنرجویان در مواجه مستقیم با متن و تماشاگر بوده است، تجربه‌ای که بازیگر در تمرین مداوم و فشرده بایستی تمام جوانب رسیدن به نقش را با استفاده از تجربه‌ی درونی و به‌کارگیری خلاقیت شخصی‌اش پرورش دهد تا به اجرای روی صحنه برسد. اساتید میهمان این دوره سروش صحت، فرهاد آئیش، حامد بهداد، بهاره رهنما، هوتن شکیبا، پویا آریانپور و... بودند که هر کدام مباحثی مختلف را در حوزه‌ بازیگری و تئاتر برای هنرجویان به اشتراک گذاشتند.

در این نمایش محمدرضا اکبریان، نهال اکرمی، تایماز افسری گلشن، فاطمه ایوبی، یاسمین بدیع‌الزمانی، آرزو بنواری، پرستو پرهنر، مریم حاج‌محمدی، امید حقیقی، مریم حیدری، امیرعلی حیدری‌نژاد، شقایق خادم، محمد خالقی، طاها خانجانی، آرمین رفیعی، پیام رحیمی، پوریا سمندری، نیما صادقی‌نیا، تینا طاهری‌زاده، بهار قربانی، خشایار مرادی، مینا نورالدین، محمد‌امین وزیری و هادی یوسفی صالح به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل «قرمز و دیگران» می توان به شیرین کاظمیان(دستیار کارگردان)، نیما جهان‌بین‌(ساخت عروسک)، ناصر راد( پوریا سمندری(

بهمن معتمدیان نویسندگی را با هوشنگ گلشیری تجربه کرد، تئاتر را از حمید سمندریان و سینما را از عباس کیارستمی آموخت. آخرین تئاتر اجرا شده از او «آوازه خوان طاس» با بازی سروش صحت، بهاره رهنما،‌ هوتن شکیبا، فلامک جنیدی،‌هومن برق نورد و امید روحانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شده است.

«قرمز و دیگران» از 2 تا 6 مهر ساعت 17 در سالن سه پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 74 به صحنه می رود.




مطالب مرتبط

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

پردیس تئاتر شهرزاد، از دیشب میزبان اجرای نمایش «دجال» به تهیه‌کنندگی الیسا عبدویس و حسین کلبادی، نویسندگی حسن سعادت و کارگردانی حسین فردوسی شده است.

|

نظرات کاربران