در حال بارگذاری ...
بعد از بی پدر

مساوات با «این یک پیپ نیست» به صحنه می آید

نمایش «این یک پیپ نیست» به کارگردانی سید محمد مساوات از ۱۲ مهرماه در تئاتر مستقل تهران به صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «این یک پیپ نیست» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات از چهارشنبه 12 مهر اجراهای خود را در تئاتر مستقل تهران آغاز می کند.

در این نمایش محمد علی محمدی، رومینا مؤمنی، ابراهیم نائیج، میلاد آریافر، حسین منفرد و علی حسین زاده ایفای نقش می کنند.

مساوات پیش از این بی پدر، خا نه وا ده،‌ یافت آباد، بیضایی، ارتش میرزا ملکم خان خانبلوکی، بازیخانه قیاس الدین مع الفارق و قصه ظهر جمعه را به صحنه برده است.

  • از جوایز او می توان به تقدیر نمایشنامه نویسی و کارگردانی برای نمایش قصه ظهر جمعه از سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و تندیس کارگردانی مسابقه بین‌الملل برای نمایش «خانه وا ده» از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اشاره کرد.
  • از عوامل «این یک پیپ نیست» می توان از سید محمد مساوات(سمانه احمدی مطلق( تینا بخشی(محمد رسولی(حامد حبیب زاده(صفا کامدیده(علیرضا اکبریان(میلاد آریافر(کوروش شاهونه( سعید حسن لو( آتنا مجلسی، عمران هاشمی و مصطفی فراهانی( شاهین فتحی( مریم دیهول( عسل عباسیان( امیر قالیچی (تئاتر بازها/) نام برد.
  • «این یک پیپ نیست» از 12 مهر تا 12 آبان ساعت 20:45 در تئاتر مستقل تهران واقع در ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک 50 به صحنه می رود.




نظرات کاربران