• جشنواره گام دوم
  •  از تاریخ
     تا تاریخ
     
    نگاهی به نمایش «آزمایشگاه متروک» به کارگردانی منصور صلواتی

انسان‌های خاکستری مغزی سفید رنگ دارند
    نگاهی به نمایش «آزمایشگاه متروک» به کارگردانی منصور صلواتی

    انسان‌های خاکستری مغزی سفید رنگ دارند

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: شکل دادن یا رفع باورهای انسان در ازای پیش آوردن لحظاتی که در آن معنا تعریف شده یکی از نکاتی است که برای فراهم آوردنش نظم دچار نوسانی مشخص ...

    نقدی بر نمایش امروز روز خوبیست برای مُردن، به کارگردانی کمال هاشمی

رستگاری به بلندای نام یلدا
    نقدی بر نمایش امروز روز خوبیست برای مُردن، به کارگردانی کمال هاشمی

    رستگاری به بلندای نام یلدا

    ایران تئاتر- رضا آشفته: نمایش «امروز روز خوبیست برای مُردن» درباره مرگ و رستگاری فردی است و به گونه در پس یک ویرانی و زوال فردیت و هویت یک زن رستگار شده را بر ما نمایان ...

    نگاهی به نمایش «شاتر شیطان» به کارگردانی مریم برزگر

شناخت درون نسخه تجویزی جهان هستی به انسان است
    نگاهی به نمایش «شاتر شیطان» به کارگردانی مریم برزگر

    شناخت درون نسخه تجویزی جهان هستی به انسان است

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: انسان بر اساس خاصیت‌های کشف و شهود نسبت به داده‌ها و داشته‌های جهان هستی، موجودی جستجوگر است که در ازای کشفی سعی می‌کند از اهمیت به دست ...

    نگاهی به نمایش «باد که می‌نویسد» به کارگردانی سیاوش جامع

شرح فراق، مشخصه دائمی دلدادگی تا همیشه  است
    نگاهی به نمایش «باد که می‌نویسد» به کارگردانی سیاوش جامع

    شرح فراق، مشخصه دائمی دلدادگی تا همیشه است

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: جهان هستی و داشته‌های آن در شکل کلی و هر یک به شکلی جداگانه تعریف و مفهومی مختص به خود را دارند که به یقین تاثیر مستقیمی در زندگی انسان‌ها ...

    نگاهی به نمایش «میمون» به کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی

شرح هویت یک واگویه مستند است و مبتلا یک حقیقت
    نگاهی به نمایش «میمون» به کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی

    شرح هویت یک واگویه مستند است و مبتلا یک حقیقت

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: واکاوی شرایط در هر زمان آنچنان که باید نمی‌تواند مثمرثمر باشد، زیرا ممکن است رویه یا باوری را به شکل کلی تغییر داده و یا حذف نماید. لذا میل ...

    نقدی بر نمایش «در اسکله» به کارگردانی فرناز جهانسوز

انتظار، بمب دست سازی است که زمان مشخص ندارد
    نقدی بر نمایش «در اسکله» به کارگردانی فرناز جهانسوز

    انتظار، بمب دست سازی است که زمان مشخص ندارد

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: داده‌ها و داشته‌های جهان بشریت را می‌توان جایگاهی دانست که در آن همه چیز به وجودیت انسان مربوط است. جهانی که در آن اتفاق‌ها بر اساس ...

    نقد نمایش« اهورا و غول جزیره اشک»  به کارگردانی پریوش کامیار

دغدغه زیست بوم  و آگاهی بخشی‌ به نسل نو
    نقد نمایش« اهورا و غول جزیره اشک»  به کارگردانی پریوش کامیار

    دغدغه زیست بوم و آگاهی بخشی‌ به نسل نو

    ایران تئاتر، سید علی تدین صدوقی : اینکه کارگردانی در روزگاری که تئاتر به سوی هر چه تجاری شدن می رود در زمینه حفظ حیوانات  زیبا کمیاب ودر حال انقراض ایران مانند " گوزن ...

  • جشنواره تئاتر فجر
  • مجموعه تئاتر شهر
  • تالار هنر
  • خانه نمایش- اداره تئاتر