•  از تاریخ
     تا تاریخ
     
    نگاهی به نمایش «کوریولانوس» به کارگردانی حامد اصغرزاده

محتوای سیال معنای رهایی از کالبد اثر نیست
    نگاهی به نمایش «کوریولانوس» به کارگردانی حامد اصغرزاده

    محتوای سیال معنای رهایی از کالبد اثر نیست

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: استفاده از روش‌های مختلف در حوزه نمایش و تولید آثار جزو راهکارهایی به شمار می‌رود که یک گروه نمایشی می‌تواند از آن در جهت ارائه بهتر اثر ...

    نگاهی به «چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو» به کارگردانی حبیب اله دانش

اتللو و همراه همیشگی‌اش مردن و زنده شدن
    نگاهی به «چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو» به کارگردانی حبیب اله دانش

    اتللو و همراه همیشگی‌اش مردن و زنده شدن

    ایران تئاتر، رفیق نصرتی*: توی پلاتوی کوچک مکتب تهران هر شب نمایشی با عنوان «چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو» اجرا می‌رود که در همه وجوهش نکته‌های قابل‌تأملی برای ...

    نگاهی به نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی سعید حشمتی

علائم شاخصه‌های یک رابطه چند مجهولی در ضمیر یک انسان
    نگاهی به نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی سعید حشمتی

    علائم شاخصه‌های یک رابطه چند مجهولی در ضمیر یک انسان

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: جهان و پیرامون آن در جوامع بشری بر اصلی به نام روابط انسانی استوار است. روابطی که در آن می‌توان نکات قابل توجهی را دریافت و پیامدهای بسیاری ...

    نقد نمایش هفت عصر هفتم پاییز به کارگردانی ایوب آقا خانی

نامه هایی از لابلای تاریخ خونین سر افراز
    نقد نمایش هفت عصر هفتم پاییز به کارگردانی ایوب آقا خانی

    نامه هایی از لابلای تاریخ خونین سر افراز

    ایران تئاتر_سید علی تدین صدوقی : نمایش هفت عصر هفتم پاییز برداشت دراماتیکی است از نامه‌های شهید محمد جهان‌آرا و تعدادی از شهدای دفاع مقدس است در روزهای دردناک اوایل ...

    نقد نمایش چه کسی سهراب را کشت به کارگردانی شهرام کرمی

موقعیتی ابزورد که امید را نیز تداعی می کند
    نقد نمایش چه کسی سهراب را کشت به کارگردانی شهرام کرمی

    موقعیتی ابزورد که امید را نیز تداعی می کند

    ایران تئاتر_سید علی تدین صدوقی : نمایش چه کسی سهراب را کشت آخرین بخش از تریلوژی است که شهرام کرمی بخش دوم آن را سال گذشته در تماشاخانه ایرانشهر به نام خروس می‌خواند ...