امیر خواجه میرکیپور، بازیگر و مدیر اجرایی نمایش «اسب قاتلین» درباره این اثر میگوید «اسب قاتلین» برای تماشاگرانش احترام خاصی قائل است. تک تک میزانسنها، بازیها و دیالوگها مهندسی شده و بیش از اینکه به گیشه فکر کند به احترام تماشاگر تولید شده است.
نیاز اسماعیلپور، کارگردان و نویسنده «رقص فراموشی»، این نمایش را اثری درباره حرف نزدن و عمل کردن معرفی میکند؛ آنهم در روزگاری که جامعه بیش از هر حرفی، به قدم برداشتن نیاز دارد و هر قدمی هرچقدر هم که کوچک باشد، راهی به سوی جلو خواهد بود.
کیارش رُست، طراح و کارگردان «روال عادی» میگوید این نمایش، روایتی از جابهجایی قدرت و نقدی بر سوءاستفاده افراد از موقعیت و جایگاهی است که در آن قرار میگیرند.
مهدی روزبهانی، کارگردان نمایش «سنجاب» میگوید تئاتر حاصل همفکری جمعی است که توجه آن به موضوعات اجتماعی قطعا میتواند در فرهنگسازی و دغدغهمندی افراد موثر باشد.
کاوه مهدوی، نویسنده و کارگردان نمایش «آبیگونه» میگوید، بسیاری از مسائل و موضوعات در شخصیت و فرهنگ ما نهادینه شده است و موفقیت یک اثری هنری در پرهیز از پرداخت شعارگونه و دوری از کلیشههای مرسوم است.
میثم یوسفی، کارگردان نمایش «انگشتر اسرارآمیز» با بیان اینکه امیدوار است خانواده تئاتر به ویژه تئاتر کودک و نوجوان فراتر از داشتهها و تجربیات گذشتهاش به دارایی و تجربیات جدیدتری دست پیدا کند، گفت جای زنگ تئاتر در مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس به صورت تخصصی و کاربردی خالی ...