در حال بارگذاری ...

”پسری از Oz“ به ژاپن می‌رود

نمایش پراستقبال” پسری از Oz” که از جمله موفق‌ترین موزیکال‌های اجرا شده در برادوی طی چند سال اخیر بود به زودی با گروهی از بازیگران ژاپنی در این کشور روی صحنه خواهد رفت.به گزارش سایت ایران تئاتر این موزیکال معروف درباره پیتر آلن، یکی از چهره‌های سرشناس دنیای موسیقی در کلوب‌های آواز است که برای نخستین بار در سال ۱۹۹۸ در استرالیا روی صحنه رفت و تا دو سال در سالن نمایش”her majesty’s theater“ در سیدنی اجرا می‌شد.

نمایش پراستقبال” پسری از Oz” که از جمله موفق‌ترین موزیکال‌های اجرا شده در برادوی طی چند سال اخیر بود به زودی با گروهی از بازیگران ژاپنی در این کشور روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر این موزیکال معروف درباره پیتر آلن، یکی از چهره‌های سرشناس دنیای موسیقی در کلوب‌های آواز است که برای نخستین بار در سال 1998 در استرالیا روی صحنه رفت و تا دو سال در سالن نمایش”her majesty’s theater“ در سیدنی اجرا می‌شد. ”پسری از Oz” به تهیه کنندگی رابرت فاکس پس از آن راهی برادوی شد و دوازدهم سپتامبر 2004 با 365 اجرای عادی به کار خود خاتمه داد. در اجرای برادوی آن بازیگر معروف هیوجکمن در نقش پیتر آلن به ایفای نقش می‌پرداخت و بازی درخشان او جایزه تونی بهترین بازیگر مرد در یک موزیکال را برایش به ارمغان آورد.
در حال حاضر کارگردان اجرای برادوی آن فیلیپ وم و طراحی رقص آن جوئی مک‌کنلی در صدد اجرای مجدد این موزیکال با گروهی از بازیگران ژاپنی از دهم ژوئن در ژاپن هستند و پس از آن احتمالاً این موزیکال موفق راهی لندن خواهد شد.