در حال بارگذاری ...

جلسات کمیسیون‌های تخصصی کنگره تئاتر پانزدهم و شانزدهم آذر برگزار می‌شود

کمیسیون‌های تخصصی کنگره بزرگ تئاتر در قالب پنج کمیته جداگانه ـ کمیته جشنواره‌ها و همایش‌ها، کمیته آموزش و پژوهش، کمیته مالی، کمیته نظارت بر نمایش و کمیته روابط عمومی و بین‌المللی ـ به ارزیابی و آسیب شناسی تئاتر کشور و بررسی وضعیت و چشم‌اندازها در هر بخش می‌پردازند.

جلسات کمیسیون‌های تخصصی کنگره بزرگ تئاتر با حضور بیش از 150هنرمند و کارشناس و متخصص طی روزهای پانزدهم و شانزدهم آذر ماه جاری برپا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این کمیسیون‌های تخصصی در قالب پنج کمیته جداگانه ـ کمیته جشنواره‌ها و همایش‌ها، کمیته آموزش و پژوهش، کمیته مالی، کمیته نظارت بر نمایش و کمیته روابط عمومی و بین‌المللی ـ به ارزیابی و آسیب شناسی تئاتر کشور و بررسی وضعیت و چشم‌اندازها در هر بخش می‌پردازند.
براساس این خبر، در هر کمیته حداکثر 15 تن از اعضا به همراه پنج تن از اساتید و صاحب‌نظران هر رشته و مدیران بخش‌های مرتبط اداره کل هنرهای نمایشی شرکت خواهند کرد.
روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد:«علاوه بر برپایی جلسات کمیسیون‌های تخصصی در روزهای پانزدهم و شانزدهم، چندین برنامه سخنرانی با حضور مسئولان عالی رتبه فرهنگی و هنری و چهره‌های شاخص تئاتر نیز پیش بینی شده است.
گفتنی است کنگره بزرگ تئاتر کشور روزهای پانزدهم و شانزدهم ماه جاری(سه شنبه و چهارشنبه) در تالار وحدت برگزار می‌شود.