در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به ایران تئاتر گفت:

در کنار خانواده کشن‌فلاح ایستاده‌ایم

فاضل عبادی ضمن اعلام این مطلب که باید خانواده کشن‌فلاح درباره تشییع پیکر ایشان برنامه‌ریزی کند، خبر داد که هنرمندان و مسئولان در کنار خانواده کشن‌فلاح ایستاده‌اند و نمی‌گذاریم دچار مشکل شوند.

به گزارش ایران تئاتر؛ فاضل عبادی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان درباره دلیل فوت نابهنگام سعید کشن‌فلاح، گفت: استاد سعید کشن‌فلاح به‌همراه خانواده‌اش از کرمانشاه به سمت تهران در حرکت بودند که در میانه مسیر دچار مشکل شدند و ایشان را به بیمارستان منتقل کردند اما متاسفانه تلاش پزشکان به ثمر ننشست و استاد کشن‌فلاح به رحمت خداوند رفتند. ایشان مشکل قلبی پیدا کرده بودند و به همین جهت به بیمارستان «فرشچیان» منتقل شدند اما این مشکل به سکته مغزی منجر شد البته استاد کشن‌فلاح سال‌ها مشکل دیالیز داشتند و این مسئله هم در این اتفاق تلخ بی‌تاثیر نبوده است.

وی ضمن اعلام این نکته که خانواده کشن‌فلاح در شوک به سر می‌برند، گف: هنوز بیش از دو ساعت از فوت استاد کشن‌فلاح نگذشته است و ما نمی‌توانیم درباره مسائل مربوط به تشییع‌جنازه با آن‌ها صحبت کنیم. من برای عرض تسلیت خدمت خانواده محترم این استاد بزرگوار به این‌جا آمده‌ام اما برای برنامه‌ریزی درباره تششیع پیکر مرحوم کشن‌فلاح و برنامه‌ریزی در این زمینه باید با خانواده‌اش هماهنگ کنیم. وظیفه دولت و خدمت‌گزاران در حوزه فرهنگ و هنر، ادای احترام به این عزیزان است.

وی در ادامه افزود: سعید کشن‌فلاح از پیشکسوتان و اساتید حوزه تئاتر ایران بوده‌اند و خدمات ارزنده‌ای را به تئاتر کشور کرده‌اند. جامعه تئاتری با شنیدن این خبر داغ‌دار شدند. من بلافاصله پس از شنیدن این خبر ناگوار به بیمارستان و نزد اعضای خانواده استاد آمدم تا به آن‌ها تسلیت بگویم و دیدم که اهالی تئاتر خود را به بیمارستان رسانده‌اند و اظهار تاسف می‌کنند. من به دستور مهدی شفیعی، مدیر اداره‌کل هنرهای نمایشی نزد خانواده کشن‌فلاح آمده‌ام تا اگر با مشکلی مواجه شدند، آن را رفع کنیم. استاد کشن‌فلاح خدمات ارزشمندی داشته‌اند، در حوزه آموزش فعال بوده‌اند؛ بسیاری از هنرمندان همدان، هنرجویان و دانشجویان ایشان بوده‌اند، درنتیجه باید برای ایشان احترامی مضاعف قائل باشیم. اساسا سیاست دولت احترام گذاشتن به هنرمندان است.




نظرات کاربران