در حال بارگذاری ...
امروز در در فرهنگسرای نیاوران

سیاوش طهمورث نخستین دوره نمایشنامه‌خوانی موضوعی را آغاز می کند

بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، با هدف جلب توجه مخاطب نسبت به تئاتر سلسله جلسات نمایشنامه‌خوانی را با نظارت سیاوش طهمورث بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون، از هشتم آبان‌ماه درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران از امروز؛ هشتم آبان‌ماه، سلسله جلسات نمایشنامه‌خوانی  برگزار می‌کند. در همین راستا، 16 اثر برای اجرا انتخاب شده که هر هفته روزهای شنبه ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

نخستین اثر انتخاب شده نمایشنامه «کافیه چند لحظه فقط فکر کنی» نوشته امیر لشگری است که روز شنبه؛ هشتم آبان، با کارگردانی مریم عسگری نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

جلسات نمایشنامه‌خوانی روزهای شنبه ساعت 17 درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت اجرای برنامه و همچنین  شرکت در این دوره‌ها ثبت نام به عمل می آید. همچنین بازدید کنندگان این نمایشنامه‌خوانی‌ها نیز به عضویت کانون مخاطبان فرهنگسرای نیاوران در می‌آیند و با عضویت در این کانون به صورت رایگان می‌توانند در هفته‌های آتی از کلیه آثار این برنامه دیدن کنند.

 




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند
همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، هیئت‌داوران آثار بخش نمایشنامه‌نویسی و آثار منتخب مرحله اول مسابقه نمایشنامه‌نویسی این رویداد هنری را معرفی کردند.

|

نظرات کاربران