در حال بارگذاری ...

فراخوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد

انجمن هنرهای نمایشی استان تهران بیست و هفتمین دوره تئاتر این استان را با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، براساس فراخوان منتشر شده، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران در 4 بخش مسابقه تئاتر استان تهران، بخش ایثار، بخش ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بخش کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

بخش مسابقه تئاتر استان تهران به آثاری اختصاص دارد که از آبان ماه 1400 تا آبان ماه 1401 در شهرستان‌های این استان به اجرای عمومی درآمده‌اند.

آثار بخش ایثار این دوره جشنواره نمایش‌هایی هستند که با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران تولید شده‌اند. تئاترهای راه‌یافته به این بخش تازه‌های تولید خواهند‌ بود.

در بخش ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، چند اثر نمایشی به صورت ویژه تولید خواهد شد و یک نمایش به صورت مستقیم به جشنواره سراسری تئاتر ایثار به میزبانی استان یزد راه پیدا می‌کند.

آثار برگزیده این دوره جشنواره تئاتر استان تهران به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره جشنواره تئاتر استان تهران می‌توانند برای ثبت نام به درگاه استان تهران در سایت ایران تئاتر به نشانی https://tehran.theater.ir مراجعه کنند.

 

متن کامل فراخوان در فایل ضمیمه همین خبر قابل دریافت است.




نظرات کاربران