در حال بارگذاری ...
19 آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود

اجرای نمایش «راننده چینی» ویژه منتقدان، خبرنگاران و عکاسان تئاتر

نمایش «راننده چینی» به کارگردانی پریزاد سیف، روز یکشنبه ۱۹ آذرماه، ساعت۱۸:۳۰، ویژه منتقدان، خبرنگاران و عکاسان عرصه تئاتر و سینما اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «راننده چینی» به نویسندگی داریوش رعیت و کارگردانی پریزاد سیف، اجرای روز یکشنبه 19 آذرماه خود را به اصحاب رسانه شامل خبرنگاران، منتقدان و عکاسان حوزه تئاتر و سینما اختصاص داد.

رضا عمرانی و پریزاد سیف در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر عوامل نمایش عبارتند از: ناصح کامگاری (طراح صحنه و نور)، اصغر فریدی ماسوله(طراح حرکت)، سعید محبی(دستیار کارگردان).

در خلاصه‌ داستان نمایش «راننده چینی» آمده: زن و مردی تنها راه ارتباطی‌شان با جهان خارج، دوربین‌های متعددی است که در گوشه و کنار نصب کرده‌اند. آنها به نوعی با دنیا قطع رابطه کرده و تنها با تماشای دنیا از دریچه‌ی دوربین، در مورد اتفاقات خارج نظر می‌دهند. پس از این‌که آنها در جریان چندین قتل توسط یک راننده ظاهراً چینی قرار می‌گیرند، فکر و زندگی‌شان درگیر ساخت چنین شخصیتی می‌شود و به مرور، حقایق دیگری را کشف می‌کنند.

پریزاد سیف طی سال‌های گذشته، بازی در نمایش‌نامه‌خوانی و نمایش‌های «شن» (کتایون حسین‌زاده)، «آزادی به سرزمین خود بازمی‌گردد» (سعید پورصمیمی)، «قضیه متران‌پاژ» (الهام پاوه‌نژاد)، «حمل با جرثقیل» (سعید محبی) را تجربه کرده است. همچنین دبیری دوره اول و دوم جشنواره نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای نیاوران بر عهده این بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر کشور بوده است.

گفتنی است نمایش «راننده چینی» هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت18:30 در پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه بکنند.




مطالب مرتبط

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

پردیس تئاتر شهرزاد، از دیشب میزبان اجرای نمایش «دجال» به تهیه‌کنندگی الیسا عبدویس و حسین کلبادی، نویسندگی حسن سعادت و کارگردانی حسین فردوسی شده است.

|

نظرات کاربران