با حضور استراتژیست ارشد برندینگ و دکترای حرفهای مدیریت کسبوکار
سمینارهای تخصصی برندینگ و هویت بصری جشنواره تئاتر فجر برگزار میشود
دبیر بخش پوستر، هویت بصری و عکس از حضور دکتر بهنود اللهوردی، راهبر و استراتژیست ارشد برندینگ و دکترای حرفهای مدیریت کسبوکار در سمینار تخصصی با محوریت برندینگ و هویت بصری خبر داد.
به گزارش ایران تئاتر امیر اسمی دبیر بخش پوستر، هویت بصری و عکس ضمن اعلام خبر فوق گفت: موضوع برندینگ و مباحثی چون هویت بصری و هویت کلامی دانش نسبتن جدیدی در ایران است که در فعالیتهای فردی و گروهی تئاتر میتواند به کار بیاید و مفید واقع شود.
امیر اسمی درباره اهمیت حضور بخش خصوصی در این حوزه گفت: با توجه به تاسیس و گسترش تماشاخانههای خصوصی و در پی آن تولیدات نمایشی، طرح موضوع برندینگ و مباحث فوق، این نیاز و ضرورت را تشدید میکند. در این راستا با انجمن صنفی تماشاخانههای ایران هم گفتوگو شد و از انجمن برای همراهی و استفاده از سمینارها دعوت شد که با استقبال و پاسخ مثبت انجمن همراه بود. این سمینارها میتواند برای هنرمندان تئاتر، گروههای نمایشی و مدیران تالارهای نمایشی مورد استفاده و مفید واقع شود.
دبیر این بخش خاطر نشان کرد: سمینار نخست با موضوع «برندینگ در تئاتر» روز سهشنبه پانزدهم اسفند و سمینار دیگر با عنوان «پرسونال برندینگ» در روز شنبه 19 اسفندماه برگزار خواهد شد. هر دو سمینار در محل باغموزهی قصر برگزار و سخنران و مدرس این سمینارها دکتر بهنود اللهوردی، راهبر و استراتژیست ارشد برندینگ و دکترای حرفهای مدیریت کسبوکار خواهد بود. بنابر آنچه در نشست خبری اعلام شد، شرکت کالای شهروند (فروشگاههای زنجیرهای شهروند) و شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران از جمله حامیان این رویداد خواهند بود.
علاقهمندان به حضور در سمینار و دریافت کارت ورود میتوانند اطلاعات لازم را از شناسهی تلگرام @fadjrposters یا تلفن 09120181544 دریافت نمایند.