در حال بارگذاری ...
با حکم سیدضیا هاشمی

مهدی شفیعی به خبرگزاری جمهوری اسلامی رفت

مهدی شفیعی مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حکمی از سوی سیدضیا هاشمی،مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به این خبرگزاری رفت .

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حکمی از سوی سیدضیا هاشمی،مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به سمت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این خبرگزاری منصوب شد.

شفیعی متولد 1353 اندیمشک و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر است. وی علاوه برفعالیت حرفه ای در عرصه تئاتر  ،دبیردو دوره جشنواره تئاتر سراسری استان خوزستان و یک دوره جشنواره منطقه ای کشور ،بنیانگذار و دبیر دو دوره سوگواره تعزیه و آئین های نمایشی خوزستان ،عضو هیات بنیانگذار جشنواره سراسر تئاترلاله های سرخ خوزستان و دبیر چندین دوره آن ،عضو هیا ت نظارت مرکز تئاتر استان خوزستان، رئیس انجمن نمایش شهرستان اندیمشک،رئیس انجمن نمایش استان خوزستان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز بوده .
شفیعی همچنین تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر دررشته مدیریت فرهنگی و هنری ، تدریس در دانشکده هنرهای زیبای خوزستان و تدریس دانشکده خبر استان خوزستان را در پرونده حرفه ای خود دارد.  

او طی سه سال مدیریت بر اداره کل هنرهای نمایشی گام های موثری در توسعه تئاتر کشور برداشت .

 شایان ذکر است  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، شهرام کرمی هنرمند نام آشنا و موثر تئاتر را به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی این وزارتخانه منصوب کرد که جزئیات آن پیشتر در خبر مستقلی در ایران تئاتر منتشر شد.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران