در حال بارگذاری ...
براساس تصمیم ستاد اجرایی جشنواره اعلام شد

فرصت نمایش‌های آماده اجرا برای حضور در جشنواره عروسکی

گروه‌های نمایش‌ عروسکی که نمایش‌هایشان آماده اجراست ولی تاکنون برای شرکت در جشنواره نمایش عروسکی اقدام نکرده‌اند، نیز می‌توانند متقاضی شرکت در جشنواره باشند.

به گزارش ایران تئاتر پیرو اعلام پیشین دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، علاوه بر آثار متقاضی شرکت‌کننده در بخش صحنه‌ای که طرح‌های اجرایی و نمایشنامه‌های خود را بر اساس فراخوان به جشنواره ارسال نموده و مراحل ارزیابی را گذرانده‌اند، گروه‌هایی که نمایش‌هایشان آماده اجراست، می‌توانند تا پایان خردادماه برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.
بر اساس تصمیم ستاد جشنواره نمایش عروسکی، گروه‌هایی که تمایل دارند از این فرصت استفاده کنند، می‌توانند تا روز 31 خردادماه فیلم کامل نمایش‌های خود را در قالب DVD به دبیرخانه جشنواره نمایش عروسکی به نشانی؛ خیابان انقلاب، بعد از پارک دانشجو، خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک 10 ارائه دهند.
ارسال آثار می‌تواند به صورت حضوری یا از طریق پستی، انجام شود اما لازم است فیلم اجرای کامل نمایش‌ها ارائه شود. لازم به ذکراست این امکان ویژه نمایش‌های متقاضی بخش صحنه‌ای است.
بزودی جدول زمان بندی مرحله ارزیابی (بازبینی) نهایی نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره اعلام خواهد شد.
هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران