در حال بارگذاری ...

هیئت داوران جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» معرفی شدند

هیئت داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» به دبیری حمید نیلی اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر سید حسین فدایی‌حسین، کوروش سلیمانی و علی سلیمانی به عنوان داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» توسط دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.
کوروش سلیمانی متولد 1352 در کرمانشاه است. وی فارغ‌التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی از دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. سلیمانی از جمله بازیگرانی است که در فیلم‌های سینمایی چون «متولد ماه مهر» و «اتوبوس شب» ایفای نقش کرده است.
سیدحسین فدایی‌حسین متولد 1345 در تهران، نویسنده و کارگردان و مترجم و پژوهشگر شناخته شده در حوزه تئاتر کودک و نوجوان است که در این سال‌ها با ترجمه آثار پژوهشی و ترجمه در حوزه کودک و نوجوان چهره‌ای نام‌آشنا در این بخش بوده که با انتشار بیش از 40 عنوان اثر جایگاه ویژه‌ای در بین هنرمندان دارد.
علی سلیمانی متولد 1350 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است. سلیمانی سال گذشته با فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» در بخش ملی جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» به دبیری حمید نیلی در استان قزوین برگزار خواهد شد و تاریخ آن نیز به‌زودی توسط ستاد دبیرخانه جشنواره اعلام می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود
با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود

کورش سلیمانی، نمایشنامه «توافق‌نامه» به قلم فیلیپ کلودل، نویسنده معاصر فرانسوی را برای اولین بار در ایران روی صحنه خواهد آورد. او به همراه بهنام تشکر و رامین ناصرنصیر، بازیگران این اثر اجرایی را تشکیل می‌دهند.

|

نظرات کاربران