در حال بارگذاری ...
پیام مدیر کل هنرهای نمایشی کشور به سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

هنرنمایش منت دار یاد و نام نیکوی امام مهربانی ها است

شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی کشور به مناسبت برگزاری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر، در متن این پیام آمده‌است:

«به نام پروردگار نور و مهربانی»

ایران زیبا مفتخر است به نوری آسمانی از سلاله مهر و رحمت خراسان، که تاجی از عزت و افتخار بر سر دارد. هنرنمایش منت دار روزهایی است که به یاد و نام نیکوی امام مهربانی ها صحنه هایش درخشان و نور افشان به نور و نوای شریف شاه خراسان می شود. جشنواره تئاتر رضوی، رخدادی شریف و متبرک به نام و یاد امام رضا(ع) است که هر ساله هنرمندان شیفته مهر را کنار هم گرد می آورد تا از کرامات ، سیره و سلوک آسمانی ایشان بر صحنه های عطر افشان ، بهترین روایت‌های جهان را زندگی کنند. سپاس خدای را بر این نعمت بزرگ و سعادت سترگ.

امید که این مجال را همه قدر بدانیم و با تعمق و تأمل هنرمندانه در سیره و زندگانی آن امام بزرگ و معانی بلند انسانی کلام و کردار ایشان در تولید، اجرا و بهره مندی از آثار هنری بکوشیم.

از تمام هنرمندان، گروه های نمایش، مسئولان و دست اندرکاران سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی و مردم شریف و هنردوست خراسان شمالی صمیمانه سپاسگزارم و برای تمامی عزیزان پیروزی و سربلندی آرزومندم.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی 7 تا 9 شهریور در بجنورد برگزار می شود.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران