در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره؛

فراخوان ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز استان خوزستان منتشر شد

پس از سه سال وقفه و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، جشنواره تئاتر طنز استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، احمد عبدالهی دبیر جشنواره با اعلام این خبر به تئاتر خوزستان گفت: پس از سه سال وقفه و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شورای راهبردی تئاتر خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان ششمین جشنواره تئاتر طنز استان خوزستان در سطح منطقه ای و با حضور استانهای خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر در آذرماه 97 در شهرستان آغاجاری برگزار می شود.
وی در خصوص موضوعات جشنواره تئاتر طنز استان خوزستان افزود: حمایت از کالای ایرانی، آسیب های اجتماعی، نگاه مثبت به دستاوردهای نفت و گاز، ترویج فرهنگ صرفه جویی مصرف برق و دوستی با محیط زیست از اولویت های این دوره از جشنواره هستند.
دبیر ششمین جشنواره تئاتر طنز استان خوزستان مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 30 آبان ماه اعلام کرد و افزود: این جشنواره از 21 الی 23 آذرماه 97 با حضور هنرمندان و مهمانان کشوری و استانی در شهرستان آغاجاری برگزار خواهد شد.
وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی استان خوزستان، شهرستان آغاجاری، میدان حافظ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری ارسال کنند.

 

فراخوان ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز استان خوزستان در ادامه خبر قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران