در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری جشنواره؛

فرهنگ سرای مهر کاشان برای میزبانی جشنواره ملی تئاتر مهر آماده می شود

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر از ۹ آذر ماه در کاشان اجرا می شود و فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به عنوان کاخ این جشنواره در حال آماده شدن برای میزبانی از این رویداد ملی هنری است.

به گزارش ایران تئاتر مهدی فخرئی مسئول برنامه ریزی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان گفت: فرهنگ سرای مهر در آستانه برگزاری بزرگ ترین رویداد هنری کشور، برای میزبانی از چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان آماده می شود.
مهدی فخرئی که علاوه بر مسئولیت برنامه ریزی جشنواره، مدیریت فرهنگ سرای مهر را نیز به عهده دارد گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر، از جمعه 9 آذر ماه ، مجموعه فرهنگ سرای مهر و بویژه تالار های مهربان ، مهرگان و تماشاخانه ماه(پلاتو) این فرهنگ سرا، میزبان هنرمندان و مردم در اجرای نمایش های این برنامه هنری خواهد بود.
وی یادآور شد: در حال حاضر علاوه بر سطح شهر به همت عوامل کمیته پشتیبانی چهاردهمین جشنواره  و با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان زیبا سازی شهرداری، روابط عمومی مناطق 2 و 4 شهرداری، فرهنگ سرای مهر به عنوان محل اصلی میزبانی جشنواره با بنر، اقلام تبلیغاتی از جمله عکس هنرمندان عرصه نمایش کاشان، تزئینات نوری، المان های هنری و نمادهای فرهنگی و گردشگری شهر کاشان به همراه نماد شهرهای مهمان همچون سقز، نور، آمل، تهران، اصفهان، بروجرد، میناب، بروجن، تفرش آراسته شده است .
مسئول برنامه ریزی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، برگزاری این جشنواره را فرصتی برای معرفی شهر کاشان، تئاتر آن و هنرمندان این شهر برشمرد که می تواند باعث رشد و ارتقاء هنر تئاتر  در کاشان شود.
فخرئی با اشاره به برگزاری 14 دوره جشنواره ملی تئاتر مهر به میزبانی فرهنگ سرای مهر اشاره کرد و گفت: میزبانی این جشنواره برای فرهنگ سرای مهر افتخار بزرگی است و تلاش همه مجموعه، برگزاری جشنواره ای در خور شأن همشهریان بویژه اهالی هنر تئاتر و نمایش کشور  و کاشان است.
شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان به میزبانی فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی  با حضور  28 گروه هنری از 13 شهر و 10 استان ایران به مدت یک هفته از 9 تا 15  آذر ماه امسال در  کاشان اجرا می شود.

 




نظرات کاربران