در حال بارگذاری ...
کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی برگزار می‌کند

عرضه آثار برتر تئاتر دانشگاهی در نخستین دوره «امکان»

نخستین دوره «امکان» باهدف عرضه آثار برتر تئاتر دانشگاهی توسط کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نخستین دوره «امکان» باهدف عرضه آثار برتر تئاتر دانشگاهی و با حضور 16 گروه دانشجویی از دانشکده های تئاتری تهران از 25 تا 28 آذرماه در سالن ناظرزاده کرمانی، تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد.
 شورای کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی برگزارکننده این رویداد است و از همه مدیران تئاترهای دولتی و خصوصی، تهیه کنندگان، مدیران تولید و هنرمندان تئاتر برای شرکت در این برنامه دعوت بعمل آورده است.
در نخستین دوره «امکان» نمونه آثار (Showcase) تئاتر دانشگاهی برای مدعوین این رویداد معارفه می شوند و برای اولین بار دانشجویان -به عنوان تولیدکننده آثار نمایشی- بی‌واسطه آثار خود را به دیگر صنوف تئاتری معرفی کنند.
نخستین دوره «امکان» با همکاری خانه هنرمندان ایران از تاریخ 25 تا 28 آذرماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر و از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مدیر کل هنرهای نمایشی مطرح کرد

در همه جای دنیا مدیران ارشد، تئاتر را تقویت می‌کنند و تئاتر می‌بینند
مدیر کل هنرهای نمایشی مطرح کرد

در همه جای دنیا مدیران ارشد، تئاتر را تقویت می‌کنند و تئاتر می‌بینند

کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی با بررسی شرایط تئاتر کشور، چشم انداز آینده را روشن می داند و می‌گوید در همه جای دنیا مدیران ارشد، تئاتر را تقویت می‌کنند و تئاتر می‌بینند و امیدوارم نمایندگان مجلس و کمیسیون فرهنگی ما هم پای‌شان به تئاتر باز شود و صرفا این گونه نباشد که ما ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران