در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی در تماشاخانه سرو

آئین بزرگداشت استاد انوشیروان ارجمند برگزار شد

مراسم بزرگداشت استاد فقیدسینما تلویزیون و تئاتر کشورمرحوم انوشیروان ارجمند با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، جمع کثیری ازمردم و هنرمندان کشور برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، آئین بزرگداشت استاد انوشیروان ارجمند شامگاه گذشته جمعه 22 آذرماه 97 با حضورخانواده و دوستداران وی در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.
در ابتدای این برنامه فرزاد جمشیدی که اجرای این مراسم را بر عهده داشت طی سخنانی از سجایای والای اخلاقی و هنر متعهدانه مرحوم ارجمند سخن گفت. در ادامه ویدئویی از برزو ارجمند که به دلیل حضور در جلسه فیلمبرداری در جزیره هرمزدر مراسم حضور نداشت پخش شد.
با حضور شهرام کرمی مدیر کل هنر های نمایشی و اصغر همت از کیهان دخت امین همسر استاد انوشیروان ارجمند تجلیل شد و پس از آن حاضران به تماشای نمایش خاک شیرین به کارگردانی علی برجی نشستند.
شهرام کرمی مدیر کل اداره هنر های نمایشی، اصغر همت، وحید جلیلوند، مهری شیرازی، نیما رئیسی، فرهاد بشارتی، قاسم زارع، بابک نوری، سعید داخ، آنا هیتا همتی، میلاد نیک آبادی، مختار سائقی، رابعه اسکویی، پرستو صالحی، از جمله میهمانان حاضردر این نشست بودند. لازم به ذکر است این بزرگداشت به همت محمودرضا فراهانی تهیه کننده این نمایش و از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب برگزار گردید.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران