در حال بارگذاری ...
باحکم رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

کارگردان نمایش خاتون سرپرست پردیس تئاتر تهران شد

حسین عالم بخش کارگردان نمایش خاتون و دهکده هاپو خان سرپرست پردیس تئاتر تهران شد

به گزارش ایران تئاتر به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، حسین عالم بخش را به‌عنوان سرپرست مدیریت هنرهای نمایشی این سازمان و پردیس تئاتر تهران و علیرضا زند وکیلی را به‌عنوان سرپرست معاونت هنری منصوب کرد. 

در متن حکم اوحدی خطاب به زند وکیلی آمده: نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، بدین‌وسیله جناب‌عالی را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت هنری منصوب می‌نمایم. 

با عنایت به تنوع و گستردگی نیازهای فرهنگی هنری شهروندان و در راستای تحقق تدابیر و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه هنر دینی و مبانی زیباشناختی هنر انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌های ویژه سازمان فرهنگی هنری نسبت به ترویج و تعمیق فرهنگ و هنر متعالی نشأت‌گرفته از تعالیم دین مبین اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه بومی، دینی، تغییرات فرهنگی و سبک زندگی، طراحی و به‌روزآوری روش‌ها و چارچوب‌هایی به‌منظور برقراری ارتباطات و تعاملات اثربخش و مبتنی بر یک نیازسنجی و مدل مفهومی مناسب بین سازمان و هنرمندان و فرهیختگان متعهد و بهره‌گیری از توان و تخصص ایشان، برنامه‌ریزی، جهت‌دهی و انجام فعالیت‌ها، هماهنگی‌ها و سایر امور لازم به‌منظور حمایت از عرضه و ارائه کالاها و محصولات هنری که بخشی از مأموریت‌های سازمان می‌باشد و سایر وظایف محوله اهتمام ورزید.

زند وکیلی، پیش‌ازاین مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار شهرداری تهران و امیر عبدالحسینی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را بر عهده داشتند.

عالم بخش سرپرست مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پردیس تئاتر تهران، نویسنده و کارگردان تئاتر است که عضویت در شورای سیاست‌گذاری و دبیری سه دوره جشنواره سرا سری نقالی و پرده‌خوانی غدیر (نقالان علوی) را در کارنامه دارد.

 نمایش عروسکی «دهکده هاپو خان» تازه‌ترین نمایش حسین عالم بخش در تئاتر است که توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تولید شد.

 این نمایش پس از حضور در شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت اجراهای عمومی خود را از اول آذرماه در فرهنگسرای گلستان آغاز کرد و به دلیل استقبال مخاطبان  بار دیگر از 10 دی‌ماه در تماشاخانه سرو به صحنه آمد. عالم بخش امسال در حوزه تئاتر بسیار فعال بوده است و نمایش خاتون را مهرماه سال جاری در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه برده است.

 

 

 




مطالب مرتبط

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره شبستان

وزیر فرهنگ: مساجد می‌توانند کانون اصلی تربیت هنرمندان تئاتر باشند
معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره شبستان

وزیر فرهنگ: مساجد می‌توانند کانون اصلی تربیت هنرمندان تئاتر باشند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه مساجد باید کانون‌های اصلی تربیت نیرو در حوزه‌های مختلف باشند، یکی از نمودهای این رویکرد را برگزاری جشنواره تئاتر شبستان دانست.

|

نظرات کاربران