در حال بارگذاری ...

برنامه جدید تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که پنج اثر نمایشی روز جمعه چهاردهم دی‌ماه به اجرای خود در تالارهای مختلف این مجموعه پایان دادند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در تالار اصلی تئاتر شهر نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» به نویسندگی فردریش دورنمات، کارگردانی احسان فلاحت پیشه و بازی محمدصادق ملک، آرش فلاحت پیشه، آرزو نبوت، محمدرضا مالکی، مهدی نصرتی، پریسا صنعت‌کار، سید جواد حسینی از روز جمعه چهاردهم ماه، ساعت ۱۹ با مدت‌زمان ۱۲۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت.

«آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی نیما مهر و کارگردانی و بازی میکائیل شهرستانی است که از روز چهارشنبه ۱۹ دی، ساعت ۱۹:۳۰ به مدت‌زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز می‌کند.

در تالار قشقایی نیز نمایش جدیدی با عنوان «در انتظار گو دو» به نویسندگی ساموئل بکت و کارگردانی حسام لک از روز سه‌شنبه ۱۸ دی ساعت ۱۷:۳۰ به مدت‌زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان به صحنه می‌رود. در این نمایش وحید آجر لو، سعید احمدی، میثم دامن زه، زایا دیوید، شاهو رستمی، دلارام فرهناک، مرتضی مظلومی به‌عنوان بازیگر حضور دارند. در همین تالار، نمایش جدید دیگری با عنوان «ماه در آب» به نویسندگی محمد یعقوبی، کارگردانی سید علی هاشمی و بازی کریم امینی، سهند جاهد، آذر خوارزمی، فرهاد روشن، لیلی فرهاد پور، آزاده مؤیدی فرد، شکوفه هاشمیان از روز سه‌شنبه ۱۸ دی ساعت ۱۹:۴۵ با مدت‌زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود.

«کالبدشکافی» نام اثر جدید تالار سایه به نویسندگی و کارگردانی سامان ارسطو است که از روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه ساعت ۱۸ به مدت‌زمان ۶۰ دقیقه باقیمت بلیت ۳۰ هزار تومان به صحنه می‌رود. نادیا با وند، هدیه خانیان، حمیدرضا سنگیان، مانا شریفیان، سیما شکری، ماهی عظیمی، مرتضی علیدادی، میثم غنی زاده، حمیدرضا قبادی، امیر مؤید با وند، سامان ارسطو بازیگران این اثر نمایشی هستند. در همین تالار یک نمایش جدید دیگر با عنوان «برفک» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه و بازی عاطفه پاکبازنیا نیز از روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه ساعت ۲۰ به مدت‌زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان به صحنه خواهد رفت.

نمایش‌های «فا ندو و لیز» به کارگردانی هوشمند هنرکار، «پرو مته/طاعون» به کارگردانی شهاب آگاهی در تالار چهارسو، نمایش «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی در تالار قشقایی، نمایش «خرده‌نان» به کارگردانی کوروش سلیمانی در تالار سایه و نمایش «ایستگاه ابری» به کارگردانی علیرضا کلاهچیان در پلاتو اجرا روز جمعه چهاردهم دی‌ماه به اجرای خود پایان دادند.

 

 




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران