در حال بارگذاری ...
در چهارمین اثر از دوره نمایشنامه خوانی مثلث

«دارما» در دیوار چهارم خوانش می‌شود

«دارما» نام چهارمین اثر از گروه مثلث به نویسندگی و کارگردانی زری کریمی است که در قالب نمایشنامه خوانی در نخستین دوره رقابتی نمایشنامه خوانی کارگاه مثلث، در روز شنبه ۲۹ دی‌ماه در مجموعه نمایشی دیوار چهارم، ساعت ۱۶ به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر نخستین دوره از این کارگاه به سرپرستی و کارگردانی زری کریمی از 6 نمایشنامه متفاوت، در قالب نمایشنامه خوانی تشکیل‌شده است که به فاصله هر هفته، از 8 دی‌ماه الی 13 بهمن در روزهای شنبه ساعت 20 برگزار خواهد شد.
 «هفت‌طبقه»، «قرمز و دیگران» و «ورود خانم‌ها آقایان ممنوع» سه اجرای نخست این نمایشنامه خوانی بودند که با استقبال کم‌نظیری از مخاطبین روبه‌رو شدند.
چهارمین اثر از این دوره، «دارما» نوشته زری کریمی است که در آن محسن اعتمادی راد، عاطفه انصاری، ویدا آقایاری، پارمیس بیگلری، سوگل خیراندیش، پریا دارابیان، سینا زیبایی، زهرا شریفی، امید شهدادی، پگاه فولادی نشتا، الهه لکی، راضیه محمدی، محمدامین منصوری، علی نیکو محمدی و فاطمه یزدان پناه به نقش خوانی می‌پردازند.
همچنین محمدرضا علیمردانی (نریشن)، محمد جلوه دار (مدیر تولید)، حامد حیدری (مدیر تصویربرداری)، سارا علاقه‌مند، مهدی منصوری، مهسا بنائیان، الهام رجایی، فرهوده شهاب پور، ریما حسن‌زاده، مهران منصوری و سحر پویا (دستیاران و یاران صحنه)، حامد حیدری و محمد جلوه دار (تیزر و تدوین)، حمید کنی و فرید جلوه دار (تصویربرداران پشت‌صحنه)، نماکم (تجهیزات)، حامد حیدری و علیرضا شجاع (عکاسان)، مهدی منصوری (میکس صدا، موسیقی و افکت)، استودیو مهبانگ (ضبط)، طاها طباطبایی (پوستر) و یاسمن قلی پور (بروشور) دیگر عوامل این پروژه هستند که همگی عضو گروه و کارگاه مثلث به سرپرستی زری کریمی می‌باشند.
علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایشنامه خوانی می‌توانند به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین سرپرست و فریمان، پلاک 544 و یا چهارشنبه به سامانه فروش Tik8 مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران